Page 13 - Štrajn, Darko. 2018. Vzgoja družbe. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
P. 13
Uvod 11
okviru pa igrajo svojo vlogo tudi polemični poudarki. Navsezadnje »druž-
bo« proizvajamo skozi vrsto simbolnih praks, med katerimi imajo druž-
boslovne in humanistične teorije posebno funkcijo in vlogo. Soočanje z re-
alnostmi, v katerih je v ideoloških reprezentacijah zabrisana sled pojmov,
ki so jih proizvedli, je seveda mogoče z raziskovanjem (ko »gre zelo zares«
z metodo dekonstrukcije) samih pojmov in včasih tudi z udeležbo v dialo-
gih znotraj ideoloških polj, v katerih se včasih zazdi, da je družba to, kar
vemo o njej, da je ali da ni.
okviru pa igrajo svojo vlogo tudi polemični poudarki. Navsezadnje »druž-
bo« proizvajamo skozi vrsto simbolnih praks, med katerimi imajo druž-
boslovne in humanistične teorije posebno funkcijo in vlogo. Soočanje z re-
alnostmi, v katerih je v ideoloških reprezentacijah zabrisana sled pojmov,
ki so jih proizvedli, je seveda mogoče z raziskovanjem (ko »gre zelo zares«
z metodo dekonstrukcije) samih pojmov in včasih tudi z udeležbo v dialo-
gih znotraj ideoloških polj, v katerih se včasih zazdi, da je družba to, kar
vemo o njej, da je ali da ni.