Page 8 - Štrajn, Darko. 2018. Vzgoja družbe. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
P. 8
zgoja družbe

73 Kompleksnost edukacije v luči mednarodnih testov znanja
74 Realisti in nominalisti
76 Kakšen objekt je znanje?
80 Konstrukcija družbe znanja

83 Družbena sprememba je šolska reforma
85 Družbene spremembe in izobraževanje
86 Permanentna kriza izobraževanja
92 Prilagajanja univerze
94 Sublimno vezivo družbe
96 Pluralizem, vzgoja, tolerantnost
98 Od strpnosti do spora med državo in cerkvijo
105 Primer: ena izmed francoskih šolskih reform
105 Reformni koncept 2004
107 Vračanje avtoritete
109 Šolska tranzicija družbe
112 Družba je organizirana z izobraževanjem
117 Reformiranje ali izboljševanje šole
118 Reforme pred reformami
122 Faze izboljševanja šol
126 Mreženja učečih se skupnosti

127 Vzgoja pogleda
129 Moralna vzgoja in njena nerešljiva nasprotja
130 Opomba k pojmu vzgoje na koncu dobe humanizma
131 Cenzura morale
134 Durkheimova paradigma republikanske moralne vzgoje
137 Kako uspeti v moralni vzgoji?
145 Vzgoja pogleda
146 Realnost filma
148 Pogled kot objekt
150 Slovenske težave s pogledom

153 Proizvesti državljane
155 Thimos in šola
155 Podoba državljana
158 Zahodne in »nove demokracije«
162 Moralna panika
165 Domovina proti državi
166 Dve modaliteti razprave
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13