Page 13 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes 31
P. 13
kazalo slik in tabel
225 Tabela 17: Število nalog po vsebinskih področjih kemije glede na mejnike
znanja
226 Tabela 18: Število nalog po kognitivnih področjih glede na mejnike znanja
226 Tabela 19: Število nalog glede na tip naloge po mejnikih znanja
242 Tabela 20: Načelo demokratičnosti in pluralizma ter načelo omogočanja
izbire in drugačnosti
245 Tabela 21: Načelo spoštovanja zasebnosti in intimnosti
247 Tabela 22: Načelo sodelovanja s starši
249 Tabela 23: Načelo timskega sodelovanja in izvajanja predšolske vzgoje
249 Tabela 24: Načelo razvojno-procesnega pristopa
251 Tabela 25: Razvijanje strokovnega znanja in kompetenc
13
225 Tabela 17: Število nalog po vsebinskih področjih kemije glede na mejnike
znanja
226 Tabela 18: Število nalog po kognitivnih področjih glede na mejnike znanja
226 Tabela 19: Število nalog glede na tip naloge po mejnikih znanja
242 Tabela 20: Načelo demokratičnosti in pluralizma ter načelo omogočanja
izbire in drugačnosti
245 Tabela 21: Načelo spoštovanja zasebnosti in intimnosti
247 Tabela 22: Načelo sodelovanja s starši
249 Tabela 23: Načelo timskega sodelovanja in izvajanja predšolske vzgoje
249 Tabela 24: Načelo razvojno-procesnega pristopa
251 Tabela 25: Razvijanje strokovnega znanja in kompetenc
13