Page 8 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes 31
P. 8
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju danes
83 Politika, enakost in evalvacija
Rok Benčin
85 Etična presoja raziskav na univerzah: evropski projekt SATORI
Ana Mladenović
91 »Pridne in pametni«:
analiza popularnih diskurzov o izobraževalnih dosežkih učenk
in učencev
Mojca Rep in Tomaž Čas
105 Novi izzivi na področju izobraževanja varnostnega osebja?
Urška Štremfel in Maša Vidmar
119 Izzivi multiprofesionalnega sodelovanja pri obravnavi
zgodnjega opuščanja izobraževanja
Valerija Vendramin
135 Problematičnost prehoda k »postfeministični enakosti spolov«
v vzgoji in izobraževanju
Polona Vilar in Dragica Haramija
143 Metodologija in nekateri vsebinski poudarki ciljnega raziskovalnega
projekta Kulturni in sistemski dejavniki bralne pismenosti
v Sloveniji
161 Učitelji, pedagoški delavci in pedagoški proces
Barica Marentič Požarnik
163 Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju – kdo raziskuje, kaj, kako
in čemu? Zapostavljena vloga akcijskega raziskovanja učiteljev
Danijela Rus in Milena Ivanuš Grmek
173 Izpolnitev pričakovanj študentov glede poteka praktičnega
pedagoškega usposabljanja
191 Učna (ne)uspešnost
Alenka Lipovec in Manja Podgoršek
193 Sposobnost reprezentiranja ulomka z risbo
Ana Mlekuž
199 Dejavniki finančne pismenosti med slovenskimi petnajstletnicami
in petnajstletniki, vključenimi v mednarodno raziskavo PISA 2012
8
83 Politika, enakost in evalvacija
Rok Benčin
85 Etična presoja raziskav na univerzah: evropski projekt SATORI
Ana Mladenović
91 »Pridne in pametni«:
analiza popularnih diskurzov o izobraževalnih dosežkih učenk
in učencev
Mojca Rep in Tomaž Čas
105 Novi izzivi na področju izobraževanja varnostnega osebja?
Urška Štremfel in Maša Vidmar
119 Izzivi multiprofesionalnega sodelovanja pri obravnavi
zgodnjega opuščanja izobraževanja
Valerija Vendramin
135 Problematičnost prehoda k »postfeministični enakosti spolov«
v vzgoji in izobraževanju
Polona Vilar in Dragica Haramija
143 Metodologija in nekateri vsebinski poudarki ciljnega raziskovalnega
projekta Kulturni in sistemski dejavniki bralne pismenosti
v Sloveniji
161 Učitelji, pedagoški delavci in pedagoški proces
Barica Marentič Požarnik
163 Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju – kdo raziskuje, kaj, kako
in čemu? Zapostavljena vloga akcijskega raziskovanja učiteljev
Danijela Rus in Milena Ivanuš Grmek
173 Izpolnitev pričakovanj študentov glede poteka praktičnega
pedagoškega usposabljanja
191 Učna (ne)uspešnost
Alenka Lipovec in Manja Podgoršek
193 Sposobnost reprezentiranja ulomka z risbo
Ana Mlekuž
199 Dejavniki finančne pismenosti med slovenskimi petnajstletnicami
in petnajstletniki, vključenimi v mednarodno raziskavo PISA 2012
8