Page 12 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes 31
P. 12
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju danes
29 Tabela 1: Uvajanje novosti za Erasmusove študente (Erasmusovi
koordinatorji)
112 Tabela 2: Zadovoljstvo udeležencev na usposabljanjih v letih 2013, 2014,
2015 (Čas in Rep, 2015; Čas in Rep, 2016)
178 Tabela 3: Število (f) in strukturni odstotki (f %) študentov po oceni
o izpolnitvi pričakovanj glede celotnega poteka praktičnega pedagoškega
usposabljanja
178 Tabela 4: Izid χ2-preizkusa v oceni izpolnitve pričakovanj študentov glede
celotnega poteka praktičnega pedagoškega usposabljanja glede na vrsto
fakultete
179 Tabela 5: Izid χ2-preizkusa v oceni izpolnitve pričakovanj študentov glede
celotnega poteka praktičnega pedagoškega usposabljanja glede na vrsto
študija
180 Tabela 6: Izid χ2-preizkusa v oceni izpolnitve pričakovanj študentov glede
celotnega poteka praktičnega pedagoškega usposabljanja glede
na usmeritev študija
181 Tabela 7: Število (f) in strukturni odstotki (f %) študentov po utemeljitvi
o izpolnitvi njihovih pričakovanj glede celotnega poteka praktičnega
pedagoškega usposabljanja
na podlagi odgovorov, združenih v kategorije
195 Tabela 8: Število (f) in strukturni odstotki (f %) vrste udeležencev glede
na ustreznost prikaza ter tip znanja
196 Tabela 9: Število (f) in strukturni odstotki (f %) tipa znanja glede
na pravilno vrednost izraza
203 Tabela 10: Opis celotnega vzorca
204 Tabela 11: Opis obeh podvzorcev
207 Tabela 12: Regresijski model napovedovanja dosežka pri finančni
pismenosti s spolom in ekonomskim, socialnim ter kulturnim statusom
na celotnem vzorcu
208 Tabela 13: Regresijski model napovedovanja dosežka pri finančni
pismenosti s spolom, z ekonomskim, socialnim in kulturnim statusom,
z učenjem upravljanja denarja ter s pogovorom o denarnih zadevah
na podvzorcu 1
211 Tabela 14: Regresijski model napovedovanja dosežka pri finančni
pismenosti s spolom, z ekonomskim, socialnim in kulturnim statusom
ter posedovanjem bančnega računa oz. predplačniške kartice
na podvzorcu 2
221 Tabela 15: Razvrstitev učencev glede na število doseženih točk
224 Tabela 16: Primerjava med mednarodnimi in nacionalnimi mejniki
znanja
12
29 Tabela 1: Uvajanje novosti za Erasmusove študente (Erasmusovi
koordinatorji)
112 Tabela 2: Zadovoljstvo udeležencev na usposabljanjih v letih 2013, 2014,
2015 (Čas in Rep, 2015; Čas in Rep, 2016)
178 Tabela 3: Število (f) in strukturni odstotki (f %) študentov po oceni
o izpolnitvi pričakovanj glede celotnega poteka praktičnega pedagoškega
usposabljanja
178 Tabela 4: Izid χ2-preizkusa v oceni izpolnitve pričakovanj študentov glede
celotnega poteka praktičnega pedagoškega usposabljanja glede na vrsto
fakultete
179 Tabela 5: Izid χ2-preizkusa v oceni izpolnitve pričakovanj študentov glede
celotnega poteka praktičnega pedagoškega usposabljanja glede na vrsto
študija
180 Tabela 6: Izid χ2-preizkusa v oceni izpolnitve pričakovanj študentov glede
celotnega poteka praktičnega pedagoškega usposabljanja glede
na usmeritev študija
181 Tabela 7: Število (f) in strukturni odstotki (f %) študentov po utemeljitvi
o izpolnitvi njihovih pričakovanj glede celotnega poteka praktičnega
pedagoškega usposabljanja
na podlagi odgovorov, združenih v kategorije
195 Tabela 8: Število (f) in strukturni odstotki (f %) vrste udeležencev glede
na ustreznost prikaza ter tip znanja
196 Tabela 9: Število (f) in strukturni odstotki (f %) tipa znanja glede
na pravilno vrednost izraza
203 Tabela 10: Opis celotnega vzorca
204 Tabela 11: Opis obeh podvzorcev
207 Tabela 12: Regresijski model napovedovanja dosežka pri finančni
pismenosti s spolom in ekonomskim, socialnim ter kulturnim statusom
na celotnem vzorcu
208 Tabela 13: Regresijski model napovedovanja dosežka pri finančni
pismenosti s spolom, z ekonomskim, socialnim in kulturnim statusom,
z učenjem upravljanja denarja ter s pogovorom o denarnih zadevah
na podvzorcu 1
211 Tabela 14: Regresijski model napovedovanja dosežka pri finančni
pismenosti s spolom, z ekonomskim, socialnim in kulturnim statusom
ter posedovanjem bančnega računa oz. predplačniške kartice
na podvzorcu 2
221 Tabela 15: Razvrstitev učencev glede na število doseženih točk
224 Tabela 16: Primerjava med mednarodnimi in nacionalnimi mejniki
znanja
12