Page 11 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes 31
P. 11
Kazalo slik in tabel
26 Slika 1: Kakšne so vaše osebne prioritete glede mednarodnega sodelovanja
na vaši instituciji? (N = 630)
27 Slika 2: Ste v tekočem ali preteklem letu izvajali katero izmed navedenih
aktivnosti?
(N = 586)
27 Slika 3: Ali ste tekom tekočega ali preteklega leta poučevali
(izvajali študijski predmet) v tujini oz. v tujem jeziku? (N = 586)
28 Slika 4: Kako bi opisali pričakovanja institucije glede mednarodnega
sodelovanja? (N = 630)
30 Slika 5: Erasmusovi študenti – Kako bolje vključiti Erasmusove
študente (domače in tuje) v izobraževalni proces?
31 Slika 6: Erasmusovi študenti – Označite, katere izmed opcij se nanašajo
na vašo izkušnjo po Erasmusovi izmenjavi na domači instituciji
32 Slika 7: Mnenja študentov o usposobljenosti akademskega osebja za delo
s tujimi študenti ter njihov interes za udeležbo na študijskem programu
v tujem jeziku
68 Slika 8: Transdisciplinarna znanost um, možgani in edukacija
ter njene poddiscipline (prirejeno po Tokuhama-Espinosa, 2011)
110 Slika 9: Primerjava testov pred (test A) in po (test B)
usposabljanju v %
124 Slika 10: Izbrani dejavniki uspešnega delovanja multiprofesionalnih
timov
194 Slika 11: Ustrezni in dva neustrezna prikaza
195 Slika 12: Proceduralni in konceptualni prikaz
11
26 Slika 1: Kakšne so vaše osebne prioritete glede mednarodnega sodelovanja
na vaši instituciji? (N = 630)
27 Slika 2: Ste v tekočem ali preteklem letu izvajali katero izmed navedenih
aktivnosti?
(N = 586)
27 Slika 3: Ali ste tekom tekočega ali preteklega leta poučevali
(izvajali študijski predmet) v tujini oz. v tujem jeziku? (N = 586)
28 Slika 4: Kako bi opisali pričakovanja institucije glede mednarodnega
sodelovanja? (N = 630)
30 Slika 5: Erasmusovi študenti – Kako bolje vključiti Erasmusove
študente (domače in tuje) v izobraževalni proces?
31 Slika 6: Erasmusovi študenti – Označite, katere izmed opcij se nanašajo
na vašo izkušnjo po Erasmusovi izmenjavi na domači instituciji
32 Slika 7: Mnenja študentov o usposobljenosti akademskega osebja za delo
s tujimi študenti ter njihov interes za udeležbo na študijskem programu
v tujem jeziku
68 Slika 8: Transdisciplinarna znanost um, možgani in edukacija
ter njene poddiscipline (prirejeno po Tokuhama-Espinosa, 2011)
110 Slika 9: Primerjava testov pred (test A) in po (test B)
usposabljanju v %
124 Slika 10: Izbrani dejavniki uspešnega delovanja multiprofesionalnih
timov
194 Slika 11: Ustrezni in dva neustrezna prikaza
195 Slika 12: Proceduralni in konceptualni prikaz
11