Page 80 - Maša Vidmar, Vedenjske težave in učna uspešnost. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes, 30
P. 80
vedenjske težave in učna uspešnost
Izobrazbo mame smo v modelih obravnavali kot manifestno spre-
menljivko (torej ne gre za latentno spremenljivko), zato je ne navajamo v
zgornji tabeli.
Korelacije
Zaradi velikega števila obravnavanih spremenljivk oziroma označevalcev
konstruktov bi bilo nepregledno vse korelacijske tabele navajati v rezulta-
tih. Korelacijske analize smo zato razdelili na štiri dele: (1) korelacije ozna-
čevalcev vedenja ponotranjenja oziroma vedenja pozunanjenja z označe-
valci učne uspešnosti (glej tabelo 3), (2) korelacije označevalcev vedenjskih
težav in učne uspešnosti z označevalci posameznih napovednikov (glej pri-
logo A, tabele A1 do A3), (3) korelacije med označevalci posameznega kon-
strukta, (4) korelacije med označevalci različnih napovednikov (npr. ko-
relacije med označevalci samouravnavanja in temeljnih kompetentnosti).
Slednja dva sklopa korelacijskih analiz sta na voljo v arhivu pri avtorici, v
tem razdelku navajamo le kratke povzetke.
Korelacije označevalcev vedenjskih težav z označevalci učne
uspešnosti
Tabela 3: Pearsonovi koef. korelacije med označevalci vedenjskih težav in označevalci učne
uspešnosti.
Vedenjske Učna uspešnost M2 Učna uspešnost M4
težave SJK-1 MAT-1 SO-1 SJK-2 MAT-2 SO-2
Ved. ponotr.a
potrtost 0,19 ** 0,11 0,09 0,22 ** 0,18 ** 0,17 **
anksioznost 0,24 ** 0,14 * 0,14 * 0,19 ** 0,17 ** 0,15 **
M2
osamljenost 0,32 ** 0,21 ** 0,24 ** 0,28 ** 0,23 ** 0,24 **
odvisnost 0,34 ** 0,28 ** 0,22 ** 0,35 ** 0,31 ** 0,25 **
potrtost 0,21 ** 0,06 0,08 0,19 ** 0,07 0,14 *
anksioznost 0,21 ** 0,06 0,07 0,14 * 0,08 0,09
M4
osamljenost 0,24 ** 0,12 * 0,16 ** 0,22 ** 0,16 ** 0,20 **
odvisnost 0,31 ** 0,20 ** 0,21 ** 0,37 ** 0,30 ** 0,32 **
80
Izobrazbo mame smo v modelih obravnavali kot manifestno spre-
menljivko (torej ne gre za latentno spremenljivko), zato je ne navajamo v
zgornji tabeli.
Korelacije
Zaradi velikega števila obravnavanih spremenljivk oziroma označevalcev
konstruktov bi bilo nepregledno vse korelacijske tabele navajati v rezulta-
tih. Korelacijske analize smo zato razdelili na štiri dele: (1) korelacije ozna-
čevalcev vedenja ponotranjenja oziroma vedenja pozunanjenja z označe-
valci učne uspešnosti (glej tabelo 3), (2) korelacije označevalcev vedenjskih
težav in učne uspešnosti z označevalci posameznih napovednikov (glej pri-
logo A, tabele A1 do A3), (3) korelacije med označevalci posameznega kon-
strukta, (4) korelacije med označevalci različnih napovednikov (npr. ko-
relacije med označevalci samouravnavanja in temeljnih kompetentnosti).
Slednja dva sklopa korelacijskih analiz sta na voljo v arhivu pri avtorici, v
tem razdelku navajamo le kratke povzetke.
Korelacije označevalcev vedenjskih težav z označevalci učne
uspešnosti
Tabela 3: Pearsonovi koef. korelacije med označevalci vedenjskih težav in označevalci učne
uspešnosti.
Vedenjske Učna uspešnost M2 Učna uspešnost M4
težave SJK-1 MAT-1 SO-1 SJK-2 MAT-2 SO-2
Ved. ponotr.a
potrtost 0,19 ** 0,11 0,09 0,22 ** 0,18 ** 0,17 **
anksioznost 0,24 ** 0,14 * 0,14 * 0,19 ** 0,17 ** 0,15 **
M2
osamljenost 0,32 ** 0,21 ** 0,24 ** 0,28 ** 0,23 ** 0,24 **
odvisnost 0,34 ** 0,28 ** 0,22 ** 0,35 ** 0,31 ** 0,25 **
potrtost 0,21 ** 0,06 0,08 0,19 ** 0,07 0,14 *
anksioznost 0,21 ** 0,06 0,07 0,14 * 0,08 0,09
M4
osamljenost 0,24 ** 0,12 * 0,16 ** 0,22 ** 0,16 ** 0,20 **
odvisnost 0,31 ** 0,20 ** 0,21 ** 0,37 ** 0,30 ** 0,32 **
80