Page 194 - Maša Vidmar, Vedenjske težave in učna uspešnost. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes, 30
P. 194
ografija predstavlja pomembno delo zato, ker avtorica v njej na
slovenskem vzorcu prvič preverja vedenjske naloge za ugotavljanje otrokovega
samouravnavanja. Ugotovitve imajo posebno vrednost zaradi prenosljivosti
nekaterih ugotovitev v razvojnopsihološko in vzgojnoizobraževalno prakso ...
maja zupančič
Avtorica v svojem delu uporablja najnovejše pristope k raziskovanju in obdelavi
podatkov, kar daje publikaciji ter ugotovitvam, ki jih izpostavlja, še dodatno težo.
norbert jaušovec
slovenskem vzorcu prvič preverja vedenjske naloge za ugotavljanje otrokovega
samouravnavanja. Ugotovitve imajo posebno vrednost zaradi prenosljivosti
nekaterih ugotovitev v razvojnopsihološko in vzgojnoizobraževalno prakso ...
maja zupančič
Avtorica v svojem delu uporablja najnovejše pristope k raziskovanju in obdelavi
podatkov, kar daje publikaciji ter ugotovitvam, ki jih izpostavlja, še dodatno težo.
norbert jaušovec