Page 150 - Maša Vidmar, Vedenjske težave in učna uspešnost. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes, 30
P. 150
vedenjske težave in učna uspešnost
posredno pa tudi izobrazba mame. Otrokova nebesedna inteligentnost in
samouravnavanje nista bila pomembna napovednika učne uspešnosti, star-
ševstvo pa je bilo pomembno v nekaterih modelih. Otrokovo samouravna-
vanje, izobrazba mame in vključenost v vrtec so pomembno napovedova-
le odsotnost vedenja ponotranjenja, posreden učinek maminih psiholoških
značilnosti in starševstva ni bil pomemben. K vedenju pozunanjenja je pri-
spevala le vključenost v vrtec, drugi izbrani napovedniki pa ne. V raziska-
vi so bile prvič pri vzorcu slovenskih otrok uporabljene vedenjske mere za
ugotavljanje otrokovega samouravnavanja različnih tujih avtorjev.
150
posredno pa tudi izobrazba mame. Otrokova nebesedna inteligentnost in
samouravnavanje nista bila pomembna napovednika učne uspešnosti, star-
ševstvo pa je bilo pomembno v nekaterih modelih. Otrokovo samouravna-
vanje, izobrazba mame in vključenost v vrtec so pomembno napovedova-
le odsotnost vedenja ponotranjenja, posreden učinek maminih psiholoških
značilnosti in starševstva ni bil pomemben. K vedenju pozunanjenja je pri-
spevala le vključenost v vrtec, drugi izbrani napovedniki pa ne. V raziska-
vi so bile prvič pri vzorcu slovenskih otrok uporabljene vedenjske mere za
ugotavljanje otrokovega samouravnavanja različnih tujih avtorjev.
150