Page 180 - Rajka Bračun Sova, Umetnina – ljubezen na prvi pogled? Pedagoški pomen interpretacije. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2016. Digitalna knjižnica, Dissertationes 28
P. 180
rajka bračun sova ■ umetnina – ljubezen na prvi pogled?
tative Research. Thousand Oaks, London, New Delhi: Sage Publi-
cations, 292–331.
Scott, W. R. (2008). Institutions and Organizations: Ideas and Interests.
Los Angeles: Sage Publications.
Serota, N. (2000). Experience or Interpretation: The Dilemma of Muse-
ums of Modern Art. London: Thames & Hudson.
Silverman, L. H. (1995). Visitor Meaning-Making in Museums for a
New Age. Curator, 38, 3, 161–170.
Smith, J. K. in Wolf, L. F. (1996). Museum Visitor Preferences and In-
tentions in Constructing Aesthetic Experience. Poetics, 24, 2/4,
219–238.
Snoj, M. (2009). Slovenski etimološki slovar. Ljubljana: Modrijan.
Stainton, C. (2002). Voices and Images: Making Connections betwe-
en Identity and Art. V: G. Leinhardt, K. Crowley in K. Knutson
(ur.), Learning Conversations in Museums. Mahwah, New Jersey:
Lawrence Erlbaum Associates, 213–257.
Staniszewski, M. A. (1998). The Power of Display: A History of Exhibiti-
on Installations at the Museum of Modern Art. Cambridge (Mass.),
London: Massachusetts Institute of Technology.
Strnad, B. (2005). Obrat od umetnine k sebi ... v galeriji. Argo, 48, 1,
102–105.
Štrajn, D. (2015). Diskurz muzeja, podvojitev v perceptivnem polju. Šol-
sko polje, 26, 5/6, 61–75.
Tam, C. O. (2008). Understanding the Inarticulateness of Museum
Visitors’ Experience of Paintings: A Phenomenological Study of
Adult Non-Art Specialists. The Indo-Pacific Journal of Phenomeno-
logy, 8, 2, 1–11.
Tavčar, L. (1998). Muzejska pedagogika v Narodni galeriji. V: F. Šerbelj
(ur.), Osemdeset let Narodne galerije: 1918–1998. Ljubljana: Narodna
galerija, 137–193.
Tavčar, L. (2003). Zgodovinska konstitucija muzeja kot sestavine sodobne
zahodne civilizacije. Ljubljana: ISH – Fakulteta za podiplomski hu-
manistični študij, Narodna galerija.
Tavčar, L. (2007). Izobraževanje v muzejih in galerijah: diskurz kot
sredstvo za razumevanje zbirke in kataloga umetnin. Šolsko polje,
18, 7/8, 165–174.
Tavčar, L. (2009). Homo spectator. Uvod v muzejsko pedagogiko. Ljublja-
na: Pedagoški inštitut, Digitalna knjižnica, Dissertationes 3, http://
www.pei.si/Sifranti/StaticPage.aspx?id=65.
tative Research. Thousand Oaks, London, New Delhi: Sage Publi-
cations, 292–331.
Scott, W. R. (2008). Institutions and Organizations: Ideas and Interests.
Los Angeles: Sage Publications.
Serota, N. (2000). Experience or Interpretation: The Dilemma of Muse-
ums of Modern Art. London: Thames & Hudson.
Silverman, L. H. (1995). Visitor Meaning-Making in Museums for a
New Age. Curator, 38, 3, 161–170.
Smith, J. K. in Wolf, L. F. (1996). Museum Visitor Preferences and In-
tentions in Constructing Aesthetic Experience. Poetics, 24, 2/4,
219–238.
Snoj, M. (2009). Slovenski etimološki slovar. Ljubljana: Modrijan.
Stainton, C. (2002). Voices and Images: Making Connections betwe-
en Identity and Art. V: G. Leinhardt, K. Crowley in K. Knutson
(ur.), Learning Conversations in Museums. Mahwah, New Jersey:
Lawrence Erlbaum Associates, 213–257.
Staniszewski, M. A. (1998). The Power of Display: A History of Exhibiti-
on Installations at the Museum of Modern Art. Cambridge (Mass.),
London: Massachusetts Institute of Technology.
Strnad, B. (2005). Obrat od umetnine k sebi ... v galeriji. Argo, 48, 1,
102–105.
Štrajn, D. (2015). Diskurz muzeja, podvojitev v perceptivnem polju. Šol-
sko polje, 26, 5/6, 61–75.
Tam, C. O. (2008). Understanding the Inarticulateness of Museum
Visitors’ Experience of Paintings: A Phenomenological Study of
Adult Non-Art Specialists. The Indo-Pacific Journal of Phenomeno-
logy, 8, 2, 1–11.
Tavčar, L. (1998). Muzejska pedagogika v Narodni galeriji. V: F. Šerbelj
(ur.), Osemdeset let Narodne galerije: 1918–1998. Ljubljana: Narodna
galerija, 137–193.
Tavčar, L. (2003). Zgodovinska konstitucija muzeja kot sestavine sodobne
zahodne civilizacije. Ljubljana: ISH – Fakulteta za podiplomski hu-
manistični študij, Narodna galerija.
Tavčar, L. (2007). Izobraževanje v muzejih in galerijah: diskurz kot
sredstvo za razumevanje zbirke in kataloga umetnin. Šolsko polje,
18, 7/8, 165–174.
Tavčar, L. (2009). Homo spectator. Uvod v muzejsko pedagogiko. Ljublja-
na: Pedagoški inštitut, Digitalna knjižnica, Dissertationes 3, http://
www.pei.si/Sifranti/StaticPage.aspx?id=65.