Page 183 - Rajka Bračun Sova, Umetnina – ljubezen na prvi pogled? Pedagoški pomen interpretacije. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2016. Digitalna knjižnica, Dissertationes 28
P. 183
vala 183
Zahvaljujem se vsem udeležencem raziskave – na eni strani ljubi-
teljem in poznavalcem likovne umetnosti in muzejev, ki so so-
delovali v intervjujih in z mano delili svoja osebna estetska doži-
vetja, na drugi strani kustosom, umetnostnim zgodovinarjem, ki so mi
omogočili znanstveno preučevanje muzejske interpretacije kot pouče-
valne metode. Upam, da sem izkušnje vseh sodelujočih, na njih namreč
temelji pomemben del znanstvenih spoznanj, ustrezno predstavila. Po-
sebno zahvalo namenjam Moderni galeriji, ki mi je omogočila neodvi-
sno raziskovanje.
Zahvaljujem se vsem udeležencem raziskave – na eni strani ljubi-
teljem in poznavalcem likovne umetnosti in muzejev, ki so so-
delovali v intervjujih in z mano delili svoja osebna estetska doži-
vetja, na drugi strani kustosom, umetnostnim zgodovinarjem, ki so mi
omogočili znanstveno preučevanje muzejske interpretacije kot pouče-
valne metode. Upam, da sem izkušnje vseh sodelujočih, na njih namreč
temelji pomemben del znanstvenih spoznanj, ustrezno predstavila. Po-
sebno zahvalo namenjam Moderni galeriji, ki mi je omogočila neodvi-
sno raziskovanje.