Page 199 - Tina Vršnik Perše (ur.). Strokovni delavci v poklicnem in strokovnem izobraževanju in njihov profesionalni razvoj. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2015. Digitalna knjižnica, Documenta 10.
P. 199
movno kazalo

A F

aktivno spodbujanje dijakov, 88, 124, 126, formalno izobraževanje, 46, 53, 54, 57, 76,
127, 128, 130, 134, 135, 136, 137, 138, 79–82
142, 143, 160
I
D
informacijsko-komunikacijska tehnologi-
delodajalci, 27–33, 40, 41, 55, 74–78, 82, ja, 13, 45, 74–76, 78–80, 98, 99, 138,
92, 94, 95, 138, 139, 162–164, 139, 160–163, 166–168, 171
166–168, 171,
K
dijaki, 14, 16–18, 26–30, 32–41, 55, 59, 60,
74–77, 79, 82, 87, 88, 92, 94–96, 98, kariera, 46, 47, 49, 89, 116
105, 107, 109–111, 114–121, 123–128, kompetence, 24, 31, 32, 38, 45–47, 55, 60,
129–131, 133–139, 141–149, 151–155,
160–164, 165–171, 173, 175, 176 65, 67, 68, 71, 75, 79, 80, 84, 85, 94,
96, 108, 109, 155, 163, 167, 171, 173,
dinamičen odnos do lastnih napak, 175
108–113 komunikacija, 32, 45, 70, 79, 103, 170

dinamični pogled na lastne sposobnosti, M
108–111, 113, 114, 130, 131
motivacija, 13, 46, 47, 54, 58, 81, 90, 108,
dinamični pogled na sposobnosti dijakov, 136, 141, 165
117–121, 130, 131
motivacijski pristop k obravnavi učne sno-
dodiplomsko izobraževanje, 16, 46, 57, 64, vi, 88, 126–128, 131, 136–139, 142, 146,
69, 77, 82, 129, 173, 175, 176 160, 163

dodiplomskaizobrazba,112,118,119,127

199
   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204