Page 149 - Šimenc, Marjan, Sardoč, Mitja, Mlekuž, Ana. Državljanska vzgoja v Sloveniji. Nacionalno poročilo Mednarodne raziskave državljanske vzgoje in izobraževanja ICCS 2009. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2015. Digitalna knjižnica, Documenta 9
P. 149
eratura

Audigier, F. (2001). Osnovni pojmi in ključne kompetence izobraževanja za demokratično
državljanstvo. Ljubljana: Informacijsko in dokumentacijski center Sveta Evrope.

Berkowitz, P. (1999). Virtue and the Making of Modern Liberalism. Princeton: Princeton
University Press.

Biesta G. (2010). Why 'What Works' Still Won't Work: From Evidence-Based Education
to Value-Based Education, Studies in Philosophy and Education, 29 (5), 491-503.

Callan, E. (1997). Creating Citizens: Political Education in a Liberal Democracy. Oxford:
Oxford University Press.

Cosgrove, J., Gilleece, L & Shiel, G. (2011). International Civic and Citizenship Study
(ICCS): Report for Ireland. Dublin: Educational Research Centre, St. Patrick Colle-
ge.

Dagger, R. (1997). Civic Virtues: Rights, Citizenship and Republican Liberalism. Oxford:
Oxford University Press.

Department for Education and Skills (DfES) (2007). Curriculum review: Diversity and
Citizenship (Ajegbo Report) PPSLS/D35/0107/14. London: DfES.

Eurydice (2013). Državljanska vzgoja v Evropi. Dostopno na spletni strani: http://eacea.
ec.europa.eu/education/eurydice./documents/thematic_reports/139SL.pdf

Evropska komisija (2007). Ključne kompetence za vseživljenjsko učenje: Evropski referenčni
okvir. Luxembourg: Urad za uradne publikacije Evropskih skupnosti.

Galston, W. A. (1991). Liberal Purposes: Goods, Virtues, and Diversity in the Liberal State.
Cambridge: Cambridge University Press.

IEA (2001). IEA Civic Education Study. Dostopno na spletni strani: http://www.terp-
connect.umd.edu/~jtpurta/

149
   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154