Page 128 - Šterman Ivančič, Klaudija, ur. Izhodišča merjenja bralne pismenosti v raziskavi PISA 2012 s primeri nalog. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 6
P. 128
tem vprašanju so zahtevane informacije nahajajo v prvi točki na začetku in
v shemi poti. Ker so morali dijaki, ki so nanj pravilno odgovorili, uporabiti infor-
macije tako iz vezanega kot iz nevezanega dela besedila, je oblika besedila pri
tem vprašanju mešana. Vprašanje je bilo srednje težko. Nanj sta pravilno odgo-
vorili manj kot dve tretjini dijakov. Vprašanje je bilo zahtevno, ker so morali di-
jaki kljub temu, da je bil cilj vprašanja priklic eksplicitno izraženih informacij, za
uspešen priklic zahtevanih podatkov povezati informacije iz celotnega besedila.

9. vprašanje: TREKING PO AFRIKI
Kateri dan trekinga boš zjutraj lahko videl/-a sončni vzhod, omenjen v opisu?

A 1. dan.
B 2. dan.
C 3. dan.
D 4. dan.
E 5. dan.
Opredelitev vprašanja na podlagi izhodišč

Bralni kontekst oz. situacija Osebni
Oblika besedila Mešano besedilo
Tip besedila Opis
Bralni vidik Iskanje in dostopanje do informacij
Namen vprašanja Prepoznati informacijo ob povezovanju informacij v besedi-
lu in grafu
Oblika vprašanja Vprašanje izbirnega tipa

TREKING PO AFRIKI: TOČKOVANJE 9
Pravilen odgovor
Koda 1: D. 4. dan.
Nepravilen odgovor
Koda 0: Drugi odgovori.

128
   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133