Page 11 - Šterman Ivančič, Klaudija, ur. Izhodišča merjenja bralne pismenosti v raziskavi PISA 2012 s primeri nalog. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 6
P. 11
alo tabel in slik
Tabela 1: Časovni potek raziskave PISA 2012 na šolah 21
Tabela 2: Opis ravni bralne pismenosti 24
Tabela 3: Razvrstitev nalog bralne pismenosti glede na kontekst v raziskavi PISA 2012 37
Tabela4:RazvrstitevnalogbralnepismenostigledenavrstobesedilavraziskaviPISA2012 38
Slika 1: Organizacijska struktura delovnih teles v raziskavi PISA 2012 16
Slika 2: Lestvica bralnih dosežkov 23
Slika 3: Združene kategorije vidikov bralne pismenosti 41
11
Tabela 1: Časovni potek raziskave PISA 2012 na šolah 21
Tabela 2: Opis ravni bralne pismenosti 24
Tabela 3: Razvrstitev nalog bralne pismenosti glede na kontekst v raziskavi PISA 2012 37
Tabela4:RazvrstitevnalogbralnepismenostigledenavrstobesedilavraziskaviPISA2012 38
Slika 1: Organizacijska struktura delovnih teles v raziskavi PISA 2012 16
Slika 2: Lestvica bralnih dosežkov 23
Slika 3: Združene kategorije vidikov bralne pismenosti 41
11