Page 6 - Šterman Ivančič, Klaudija, ur. Izhodišča merjenja bralne pismenosti v raziskavi PISA 2012 s primeri nalog. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 6
P. 6
udija Šterman Ivančič (ur.)
Izhodišča merjenja bralne pismenosti v raziskavi PISA 2012 s primeri nalog
strokovna monografija
Digitalna knjižnica
Uredniški odbor: Igor Ž. Žagar (Educational Research Institute & University of Primorska),
Jonatan Vinkler (University of Primorska), Janja Žmavc (Educational Research Institute),
Alenka Gril (Educational Research Institute)
Zbirka: Documenta, 6
Glavni in odgovorni urednik: Igor Ž. Žagar
Urednica zbirke: Alenka Gril
Recenzenta: Sonja Pečjak, Mojca Poznanovič Jezeršek
Prevod izhodišč: Ana Barič Moder, Klaudija Šterman Ivančič
Prevod nalog iz bralne pismenosti: Karmen Dobrila, Karmen Filipič, Renata Komič, Majda Oblak, Barbara Müller,
Mateja Petan, Barbara Pogačnik
Tehnični urednik, oblikovanje, prelom in digitalizacija: Jonatan Vinkler
Lektor: Davorin Dukič
Založnik: Pedagoški inštitut
Gerbičeva 62, SI-1000 Ljubljana
Ljubljana 2013
Za založnika: Mojca Štraus
ISBN 978-961-270-192-5 (pdf)
http://www.pei.si/ISBN/978-961-270-192-5.pdf
ISBN 978-961-270-191-8 (html)
http://www.pei.si/ISBN/978-961-270-191-8/index.html
DOI: https://www.doi.org/10.32320/978-961-270-192-5
© 2013 Pedagoški inštitut/Educational Research Institute
Publikacija je nastala v okviru projekta Ugotavljanje in zagotavljanje kakovosti v izobraževanju in usposabljanju - Evalvacija vzgoje in izobraževanja na podlagi mednarodno priznanih metodologij,
ki ga sofinancirata Evropski socialni sklad Evropske unije in Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport Republike Slovenije.
Izvirnik je v angleščini objavil OECD pod naslovom: OECD (2013), PISA 2012 Assessment and Analytical Framework: Mathematics, Reading, Science, Problem Solving and Financial Literacy, PISA, OECD
Publishing, http://dx.doi.org/10.1787/9789264190511-en © 2013 OECD, vse pravice pridržane. © 2013 Pedagoški inštitut, Slovenija, za slovensko izdajo. Za kakovost in usklajenost slovenskega
prevoda z izvirnikom odgovarja Pedagoški inštitut. V primeru kakršnega koli odstopanja prevoda od izvirnika se upošteva izvirnik.
CIP - Kataložni zapis o publikaciji
Narodna in univerzitetna knjižnica, Ljubljana
37.014.22(0.034.2)
37.091.26:37.014.22(0.034.2)
IZHODIŠČA merjenja bralne pismenosti v raziskavi PISA 2012 s primeri nalog [Elektronski vir] : strokovna monografija / Klaudija Šterman Ivančič (ur.) ; prevod Ana Barič Moder ... [et al.]. - El. knjiga.
- Ljubljana : Pedagoški inštitut, 2013. - (Digitalna knjižnica. Documenta ; 6)
Način dostopa (URL): https://www.pei.si/ISBN/izhodisca-merjenja-bralne-pismenosti-v-raziskavi-pisa-2012-s-primeri-nalog/
ISBN 978-961-270-191-8 (html)
ISBN 978-961-270-192-5 (pdf)
1. Šterman Ivančič, Klaudija
270319360
Izhodišča merjenja bralne pismenosti v raziskavi PISA 2012 s primeri nalog
strokovna monografija
Digitalna knjižnica
Uredniški odbor: Igor Ž. Žagar (Educational Research Institute & University of Primorska),
Jonatan Vinkler (University of Primorska), Janja Žmavc (Educational Research Institute),
Alenka Gril (Educational Research Institute)
Zbirka: Documenta, 6
Glavni in odgovorni urednik: Igor Ž. Žagar
Urednica zbirke: Alenka Gril
Recenzenta: Sonja Pečjak, Mojca Poznanovič Jezeršek
Prevod izhodišč: Ana Barič Moder, Klaudija Šterman Ivančič
Prevod nalog iz bralne pismenosti: Karmen Dobrila, Karmen Filipič, Renata Komič, Majda Oblak, Barbara Müller,
Mateja Petan, Barbara Pogačnik
Tehnični urednik, oblikovanje, prelom in digitalizacija: Jonatan Vinkler
Lektor: Davorin Dukič
Založnik: Pedagoški inštitut
Gerbičeva 62, SI-1000 Ljubljana
Ljubljana 2013
Za založnika: Mojca Štraus
ISBN 978-961-270-192-5 (pdf)
http://www.pei.si/ISBN/978-961-270-192-5.pdf
ISBN 978-961-270-191-8 (html)
http://www.pei.si/ISBN/978-961-270-191-8/index.html
DOI: https://www.doi.org/10.32320/978-961-270-192-5
© 2013 Pedagoški inštitut/Educational Research Institute
Publikacija je nastala v okviru projekta Ugotavljanje in zagotavljanje kakovosti v izobraževanju in usposabljanju - Evalvacija vzgoje in izobraževanja na podlagi mednarodno priznanih metodologij,
ki ga sofinancirata Evropski socialni sklad Evropske unije in Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport Republike Slovenije.
Izvirnik je v angleščini objavil OECD pod naslovom: OECD (2013), PISA 2012 Assessment and Analytical Framework: Mathematics, Reading, Science, Problem Solving and Financial Literacy, PISA, OECD
Publishing, http://dx.doi.org/10.1787/9789264190511-en © 2013 OECD, vse pravice pridržane. © 2013 Pedagoški inštitut, Slovenija, za slovensko izdajo. Za kakovost in usklajenost slovenskega
prevoda z izvirnikom odgovarja Pedagoški inštitut. V primeru kakršnega koli odstopanja prevoda od izvirnika se upošteva izvirnik.
CIP - Kataložni zapis o publikaciji
Narodna in univerzitetna knjižnica, Ljubljana
37.014.22(0.034.2)
37.091.26:37.014.22(0.034.2)
IZHODIŠČA merjenja bralne pismenosti v raziskavi PISA 2012 s primeri nalog [Elektronski vir] : strokovna monografija / Klaudija Šterman Ivančič (ur.) ; prevod Ana Barič Moder ... [et al.]. - El. knjiga.
- Ljubljana : Pedagoški inštitut, 2013. - (Digitalna knjižnica. Documenta ; 6)
Način dostopa (URL): https://www.pei.si/ISBN/izhodisca-merjenja-bralne-pismenosti-v-raziskavi-pisa-2012-s-primeri-nalog/
ISBN 978-961-270-191-8 (html)
ISBN 978-961-270-192-5 (pdf)
1. Šterman Ivančič, Klaudija
270319360