Page 8 - Šterman Ivančič, Klaudija, ur. Izhodišča merjenja bralne pismenosti v raziskavi PISA 2012 s primeri nalog. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 6
P. 8
ditev področja bralne pismenosti 35
Bralne situacije oz. konteksti 35
Osebni kontekst 36
Javni kontekst 36
Poklicni kontekst 36
Izobraževalni kontekst 37
Oblika besedila 37
Vezana besedila 38
Nevezana besedila 38
Mešana besedila 38
Tip besedila 38
Vidiki bralne pismenosti 40
Iskanje in dostopanje do podatkov 41
Integracija in interpretacija vsebine 42
Razmišljanje o … in vrednotenje besedila 42
Motivacijski in vedenjski elementi bralne pismenosti 45
Bralna zavzetost 46
Opredelitev in merjenje individualne bralne zavzetosti v raziskavi PISA 46
Vpliv učnega okolja na bralno zavzetost 47
Opredelitev in merjenje učnega okolja v povezavi z bralno zavzetostjo v raziskavi PISA 48
Metakognicija pri branju 49
Pomen metakognicije 49
Opredelitev metakognicije pri branju 50
Ugotavljanje metakognicije pri branju v raziskavi PISA 50
Analiza nekaterih nalog bralne pismenosti 53
MACONDO 54
NAČRT KNJIŽNICE 63
MNENJA DIJAKOV 71
8
Bralne situacije oz. konteksti 35
Osebni kontekst 36
Javni kontekst 36
Poklicni kontekst 36
Izobraževalni kontekst 37
Oblika besedila 37
Vezana besedila 38
Nevezana besedila 38
Mešana besedila 38
Tip besedila 38
Vidiki bralne pismenosti 40
Iskanje in dostopanje do podatkov 41
Integracija in interpretacija vsebine 42
Razmišljanje o … in vrednotenje besedila 42
Motivacijski in vedenjski elementi bralne pismenosti 45
Bralna zavzetost 46
Opredelitev in merjenje individualne bralne zavzetosti v raziskavi PISA 46
Vpliv učnega okolja na bralno zavzetost 47
Opredelitev in merjenje učnega okolja v povezavi z bralno zavzetostjo v raziskavi PISA 48
Metakognicija pri branju 49
Pomen metakognicije 49
Opredelitev metakognicije pri branju 50
Ugotavljanje metakognicije pri branju v raziskavi PISA 50
Analiza nekaterih nalog bralne pismenosti 53
MACONDO 54
NAČRT KNJIŽNICE 63
MNENJA DIJAKOV 71
8