Page 8 - Šterman Ivančič, Klaudija, ur. Izhodišča merjenja bralne pismenosti v raziskavi PISA 2012 s primeri nalog. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 6
P. 8
ditev področja bralne pismenosti 35
Bralne situacije oz. konteksti 35
Osebni kontekst 36
Javni kontekst 36
Poklicni kontekst 36
Izobraževalni kontekst 37
Oblika besedila 37
Vezana besedila 38
Nevezana besedila 38
Mešana besedila 38
Tip besedila 38
Vidiki bralne pismenosti 40
Iskanje in dostopanje do podatkov 41
Integracija in interpretacija vsebine 42
Razmišljanje o … in vrednotenje besedila 42

Motivacijski in vedenjski elementi bralne pismenosti 45

Bralna zavzetost 46

Opredelitev in merjenje individualne bralne zavzetosti v raziskavi PISA 46

Vpliv učnega okolja na bralno zavzetost 47

Opredelitev in merjenje učnega okolja v povezavi z bralno zavzetostjo v raziskavi PISA 48

Metakognicija pri branju 49

Pomen metakognicije 49

Opredelitev metakognicije pri branju 50

Ugotavljanje metakognicije pri branju v raziskavi PISA 50

Analiza nekaterih nalog bralne pismenosti 53
MACONDO 54
NAČRT KNJIŽNICE 63
MNENJA DIJAKOV 71

8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13