Page 7 - Šterman Ivančič, Klaudija, ur. Izhodišča merjenja bralne pismenosti v raziskavi PISA 2012 s primeri nalog. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 6
P. 7
bina
Kazalo tabel in slik 11
Predgovor 13
Predstavitev raziskave PISA 2012 15
Organizacijske značilnosti raziskave PISA na mednarodni ravni 15
Raziskava PISA na nacionalni ravni 17
Zajem podatkov in poročanje o rezultatih v raziskavi PISA 2012 21
Lestvica bralne pismenosti 23
Kontinuiteta in spremembe v izhodiščih merjenja bralne pismenosti 25
Bralna pismenost kot temeljna spretnost 27
Pomembnost elektronskih besedil 29
Opredelitev bralne pismenosti 31
Bralna pismenost ... 32
... zajema razumevanje, uporabo, razmišljanje ... 32
... in zavzetost za ... 33
... pisana besedila ... 33
... z namenom razviti lasten potencial in znanje ter aktivno sodelovati v družbi 34
7
Kazalo tabel in slik 11
Predgovor 13
Predstavitev raziskave PISA 2012 15
Organizacijske značilnosti raziskave PISA na mednarodni ravni 15
Raziskava PISA na nacionalni ravni 17
Zajem podatkov in poročanje o rezultatih v raziskavi PISA 2012 21
Lestvica bralne pismenosti 23
Kontinuiteta in spremembe v izhodiščih merjenja bralne pismenosti 25
Bralna pismenost kot temeljna spretnost 27
Pomembnost elektronskih besedil 29
Opredelitev bralne pismenosti 31
Bralna pismenost ... 32
... zajema razumevanje, uporabo, razmišljanje ... 32
... in zavzetost za ... 33
... pisana besedila ... 33
... z namenom razviti lasten potencial in znanje ter aktivno sodelovati v družbi 34
7