Page 7 - Puklek Levpušček, Melita, in Klaudija Šterman Ivančič, ur. Motivacijski dejavniki v izobraževanju mladine in odraslih. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 5
P. 7
bina
Kazalo tabel 13
Kazalo slik 15
Predgovor 17
Melita Puklek Levpušček, Anja Podlesek in Klaudija Šterman Ivančič
• Motivacijski dejavniki bralnih dosežkov v raziskavi PISA 2009 21
Motivacija za branje 21
Učne in metakognitivne strategije 28
Raziskovalni cilji 32
Predstavitev raziskave PISA 2009 33
Definicija bralne pismenosti 33
Lestvica bralne pismenosti 34
Ciljna populacija v raziskavi PISA 2009 34
Vprašalnik v raziskavi PISA 2009 35
Profil slovenskih dijakov na šestih ravneh bralne pismenosti v raziskavi PISA 2009 37
Opis ravni dosežkov na šestih ravneh bralne pismenosti 38
Motivacija za branje v Sloveniji in drugih državah 40
Bralni dosežki 40
Bralne aktivnosti ter metakognitivne in učne strategije 43
Branje za zabavo 44
7
Kazalo tabel 13
Kazalo slik 15
Predgovor 17
Melita Puklek Levpušček, Anja Podlesek in Klaudija Šterman Ivančič
• Motivacijski dejavniki bralnih dosežkov v raziskavi PISA 2009 21
Motivacija za branje 21
Učne in metakognitivne strategije 28
Raziskovalni cilji 32
Predstavitev raziskave PISA 2009 33
Definicija bralne pismenosti 33
Lestvica bralne pismenosti 34
Ciljna populacija v raziskavi PISA 2009 34
Vprašalnik v raziskavi PISA 2009 35
Profil slovenskih dijakov na šestih ravneh bralne pismenosti v raziskavi PISA 2009 37
Opis ravni dosežkov na šestih ravneh bralne pismenosti 38
Motivacija za branje v Sloveniji in drugih državah 40
Bralni dosežki 40
Bralne aktivnosti ter metakognitivne in učne strategije 43
Branje za zabavo 44
7