Page 67 - Polona Kelava, Neformalno učenje? Kaj je to? Dissertationes 24, Digitalna knjižnica, Pedagoški inštitut 2013
P. 67
emancipatorični potencial neformalnega izobraževanja 67
Kramberger, T. (2009). Zgodovinskoantropološki oris oblikovanja uni-

verzitetnih habitusov (projektno poročilo). Ljubljana: Pedagoški
inštutut.
Kramberger, T. (2010). Razvoj univerz in oblikovanje univerzitetnih
habitusov. Monitor ZSA, tematska številka: Temeljna besedila za
zgodovinsko in socialno antropologijo II, 12/3–4, 11–41.
Kramberger, T. in Rotar, D. B. (2006). Prehodi, prevodi, transferji. Ne-
kaj refrakcij skozi tekste in kontekste ob prevodih Pierra Bourdi-
euja in Loïca Wacquanta. V: Bourdieu, P. in Wacquant, L. Nače-
la za refleksivno družbeno znanost in kritično preučevanje simbolnih
dominacij (zbrala, uredila in soprevedla Taja Kramberger in Drago
B. Rotar). Koper: Založba Annales, Zgodovinsko društvo za južno
Primorsko & Ljubljana: Društvo Tropos, 9–34.
Kramberger, T. in Rotar, D. B. (2010). Misliti družbo, ki (se) sama ne mi-
sli. Ljubljana: Založba Sophia.
Kramberger, T. in Rotar, D. B. (2011). Nevidne evidence. Misliti idola
tribus. Ljubljana: Založba Sophia.
Kuhn, T. S. (1962/1998). Struktura znanstvenih revolucij (prevod Gorazd
Jurman in Simon Krek), Ljubljana: Krtina (izvirnik 1962: The Struc-
ture of Scientific Revolutions, Chicago: University of Chicago Press).
Lather, P. (1986). Research as praxis. Harvard Educational Review, 56/3,
257–277.
Lather, P. (1991). Getting smart: Feminist research and pedagogy with/in
the postmodern. New York: Routledge.
Mills, C. W. (1967). Power, Politics & People: The Collected Essays of C.
Wright Mills. New York: Oxford University Press.
Mills, C. W. (1959). The Sociological Imagination. New York: Oxford
University Press.
Moscovici, S. (1962). L’atitude: théories et recherches autour d’un con-
cept et d’un phénomène. Buletin du CERP, 11, 177–191 in 247–267.
Moscovici, S. (1989). Des représentations collectives aux représentations
sociales. V: Jodelet, D. (ed.). Les représentations sociales. Pariz: PUF,
62–86.
Parsons, T., Bales, R. F., Shils, E. A. (eds.) (1953). Working papers in the
theory of action. New York: Free Press.
Parsons, T., Shils, E. A. (eds.) (1959). Toward a General Theory of Acti-
on. Theoretical Foundations for the Social Sciences. Cambridge, MA:
Harvard University Press.
   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72