Page 278 - Polona Kelava, Neformalno učenje? Kaj je to? Dissertationes 24, Digitalna knjižnica, Pedagoški inštitut 2013
P. 278
Neformalno učenje? Kaj je to?
reproduction of social relations. Sodobna pedagogika., LX/5, 110–
130.
Kodelja, Z. (2005). Lavalova kritika neoliberalne doktrine izobraževanja.
V: Laval, C. (2003/2005). Šola ni podjetje. Neoliberalni napad na ja-
vno šolo. Ljubljana: Krtina, 313–336.
Kodelja, Z. (2006). O pravičnosti v izobraževanju. Zbirka Krtina. Lju-
bljana: Krt.
Kovač, M. (ed.) (2007). CPI pri razvoju skupnega evropskega prostora za
poklicno izobraževanje. Ljubljana: CPI, Center RS za poklicno izo-
braževanje.
Laval, C. (2003/2005). Šola ni podjetje: neoliberalni napad na javno
šolstvo (prevedla Katarina Rotar). Ljubljana: Krt, zbirka Krtina.
MacPhail, J. S. (2008). The OECD, Neoliberalism, and the Learning
City: Promoting Human Capital in the Guise of Lifelong Learning.
A Master of Arts in Education Thesis. http://dc.msvu.ca:8080/
xmlui/bitstream/handle/10587/99/ScottMacPhail-MAED-2008.
pdf?sequence=3 (12. 2. 2012).
Marentič, U. (2007). Razvoj poklicnih standardov. V: Kovač, M. (ed.).
CPI pri razvoju skupnega evropskega prostora za poklicno izobraže-
vanje. Ljubljana: CPI, Center RS za poklicno izobraževanje, 17–19.
Mohorčič Špolar, V. A., Ivančič, A., Mirčeva, J., Radovan, M. (2006).
Družbeno skupinski vplivi udeležbe odraslih v izobraževanju kot
podlaga za razvoj modela poklicne kariere: zaključno poročilo. Lju-
bljana: Andragoški center Slovenije.
Muršak, J. (2008). Terminološki problemi v izobraževalnih vedah. V:
Javrh, P. (ed.) Vseživljenjsko učenje in strokovno izrazje. Ljubljana:
Pedagoški inštitut, 45–54.
Muršak, J. et al. (2006). Neformalno izobraževanje odraslih. Ljublja-
na: Pedagoška fakulteta in Znanstveni inštitut Filozofske fakultete
(zbirka Obrazi edukacije).
National actions to implement Lifelong Learning in Europe. (2001). CE-
DEFOP, Eurydice. Zbirka: Survey 3. Brussels: Eurydice.
Olssen, M. (2006). Understanding the mechanisms of neoliberal con-
trol: lifelong learning, flexibility and knowledge capitalism. Inter-
national Journal of lifelong education, 25/3, 213–230.
Pevec Grm, S., Skubic Ermenc, K. (2007). Razvoj programov poklicne-
ga in strokovnega izobraževanja. V: Kovač, M. (ed.). CPI pri razvo-
ju skupnega evropskega prostora za poklicno izobraževanje. Ljubljana:
CPI, Center RS za poklicno izobraževanje, 19–23.
reproduction of social relations. Sodobna pedagogika., LX/5, 110–
130.
Kodelja, Z. (2005). Lavalova kritika neoliberalne doktrine izobraževanja.
V: Laval, C. (2003/2005). Šola ni podjetje. Neoliberalni napad na ja-
vno šolo. Ljubljana: Krtina, 313–336.
Kodelja, Z. (2006). O pravičnosti v izobraževanju. Zbirka Krtina. Lju-
bljana: Krt.
Kovač, M. (ed.) (2007). CPI pri razvoju skupnega evropskega prostora za
poklicno izobraževanje. Ljubljana: CPI, Center RS za poklicno izo-
braževanje.
Laval, C. (2003/2005). Šola ni podjetje: neoliberalni napad na javno
šolstvo (prevedla Katarina Rotar). Ljubljana: Krt, zbirka Krtina.
MacPhail, J. S. (2008). The OECD, Neoliberalism, and the Learning
City: Promoting Human Capital in the Guise of Lifelong Learning.
A Master of Arts in Education Thesis. http://dc.msvu.ca:8080/
xmlui/bitstream/handle/10587/99/ScottMacPhail-MAED-2008.
pdf?sequence=3 (12. 2. 2012).
Marentič, U. (2007). Razvoj poklicnih standardov. V: Kovač, M. (ed.).
CPI pri razvoju skupnega evropskega prostora za poklicno izobraže-
vanje. Ljubljana: CPI, Center RS za poklicno izobraževanje, 17–19.
Mohorčič Špolar, V. A., Ivančič, A., Mirčeva, J., Radovan, M. (2006).
Družbeno skupinski vplivi udeležbe odraslih v izobraževanju kot
podlaga za razvoj modela poklicne kariere: zaključno poročilo. Lju-
bljana: Andragoški center Slovenije.
Muršak, J. (2008). Terminološki problemi v izobraževalnih vedah. V:
Javrh, P. (ed.) Vseživljenjsko učenje in strokovno izrazje. Ljubljana:
Pedagoški inštitut, 45–54.
Muršak, J. et al. (2006). Neformalno izobraževanje odraslih. Ljublja-
na: Pedagoška fakulteta in Znanstveni inštitut Filozofske fakultete
(zbirka Obrazi edukacije).
National actions to implement Lifelong Learning in Europe. (2001). CE-
DEFOP, Eurydice. Zbirka: Survey 3. Brussels: Eurydice.
Olssen, M. (2006). Understanding the mechanisms of neoliberal con-
trol: lifelong learning, flexibility and knowledge capitalism. Inter-
national Journal of lifelong education, 25/3, 213–230.
Pevec Grm, S., Skubic Ermenc, K. (2007). Razvoj programov poklicne-
ga in strokovnega izobraževanja. V: Kovač, M. (ed.). CPI pri razvo-
ju skupnega evropskega prostora za poklicno izobraževanje. Ljubljana:
CPI, Center RS za poklicno izobraževanje, 19–23.