Page 13 - Polona Kelava, Neformalno učenje? Kaj je to? Dissertationes 24, Digitalna knjižnica, Pedagoški inštitut 2013
P. 13
alo slik in 13
preglednic
Slika 1: Racionalni diskurz – kooperativno delovanje oz. pridobivanje znanja 55
Slika 2: Komunikacijske vsebine in kulturno izročilo (avtonomija) 57
Slika 3: Formalizacija avtonomnih trditev in kulturno izročilo 57
Slika 4: Specializirane argumentacije (šole) in kulturno izročilo 58
Slika 5: Model: Šola, država, družba – komunikacije med družbeno-izobraževal-
nimi sferami 60
Slika 6: Model: Šole in oblike komunikativnega delovanja 63
Slika 7: Figure antiintelektualizma 148
Slika 8: Antiintelektualni in kritično-refleksivni (intelektualni) dispozitiv skozi 159
razmerje učitelj – učenec
Preglednica 1: Razlikovanje med dvema življenjskima svetovoma – avtonomijo 56
in tradicijo
Preglednica 2: Osnovne oblike učenja 79
Preglednica 3: Značilne figure antiintelektualizma v času afere Dreyfus 135
Preglednica 4: Države EU glede na razvitost sistema priznavanja 214
neformalnega in priložnostnega učenja
Preglednica 5: Oprostitev opravljanja predmetov/dela programa glede na znanje,
pridobljeno po drugih poteh 217
Preglednica 6: Oprostitev opravljanja predmetov/dela programa glede na vrsto
institucije (v %) 218
preglednic
Slika 1: Racionalni diskurz – kooperativno delovanje oz. pridobivanje znanja 55
Slika 2: Komunikacijske vsebine in kulturno izročilo (avtonomija) 57
Slika 3: Formalizacija avtonomnih trditev in kulturno izročilo 57
Slika 4: Specializirane argumentacije (šole) in kulturno izročilo 58
Slika 5: Model: Šola, država, družba – komunikacije med družbeno-izobraževal-
nimi sferami 60
Slika 6: Model: Šole in oblike komunikativnega delovanja 63
Slika 7: Figure antiintelektualizma 148
Slika 8: Antiintelektualni in kritično-refleksivni (intelektualni) dispozitiv skozi 159
razmerje učitelj – učenec
Preglednica 1: Razlikovanje med dvema življenjskima svetovoma – avtonomijo 56
in tradicijo
Preglednica 2: Osnovne oblike učenja 79
Preglednica 3: Značilne figure antiintelektualizma v času afere Dreyfus 135
Preglednica 4: Države EU glede na razvitost sistema priznavanja 214
neformalnega in priložnostnega učenja
Preglednica 5: Oprostitev opravljanja predmetov/dela programa glede na znanje,
pridobljeno po drugih poteh 217
Preglednica 6: Oprostitev opravljanja predmetov/dela programa glede na vrsto
institucije (v %) 218