Page 8 - Polona Kelava, Neformalno učenje? Kaj je to? Dissertationes 24, Digitalna knjižnica, Pedagoški inštitut 2013
P. 8
eformalno učenje? Kaj je to? 59
64
Emancipacijska vloga šole 68
Literatura 71
Viri 76
Bojan Žalec, Neformalno učenje in dialog
76
Temeljne (pojmovne) distinkcije, razjasnitve in opredelitve 77
Dva osnovna tipa pogleda na znanje in učenje: transmisivizem 78
versus konstruktivizem 81
Oblike učenja in izobraževanja
Štiri določila učenja 82
Učenje, izobraževanje in družbena verifikacija 83
84
Dodatne razlike med neformalnim in formalnim učenjem 86
ter prednosti prvega pred drugim 86
87
Medkulturno učenje 89
Dialog in prednosti neformalnega učenja pred formalnim 89
Odnosni, eksternalistični in okoljski pogledi na učenje 91
Družbena teorija učenja 92
Situacijsko učenje 93
Poudarjanje »geografije« ali »terena« učenja 93
Dialoško raziskovanje 94
Dialog na področju bližnjega razvoja 95
Dejavnost na področju bližnjega razvoja 95
Značilnosti uspešnih kolaborativnih skupin 96
Muzej 97
98
Posredovanje 99
102
Izidi
Učilniški primer
Ocenjevanje, napredovanje in uganjevanje
Skupne značilnosti
Zaključek
Literatura
Viri
64
Emancipacijska vloga šole 68
Literatura 71
Viri 76
Bojan Žalec, Neformalno učenje in dialog
76
Temeljne (pojmovne) distinkcije, razjasnitve in opredelitve 77
Dva osnovna tipa pogleda na znanje in učenje: transmisivizem 78
versus konstruktivizem 81
Oblike učenja in izobraževanja
Štiri določila učenja 82
Učenje, izobraževanje in družbena verifikacija 83
84
Dodatne razlike med neformalnim in formalnim učenjem 86
ter prednosti prvega pred drugim 86
87
Medkulturno učenje 89
Dialog in prednosti neformalnega učenja pred formalnim 89
Odnosni, eksternalistični in okoljski pogledi na učenje 91
Družbena teorija učenja 92
Situacijsko učenje 93
Poudarjanje »geografije« ali »terena« učenja 93
Dialoško raziskovanje 94
Dialog na področju bližnjega razvoja 95
Dejavnost na področju bližnjega razvoja 95
Značilnosti uspešnih kolaborativnih skupin 96
Muzej 97
98
Posredovanje 99
102
Izidi
Učilniški primer
Ocenjevanje, napredovanje in uganjevanje
Skupne značilnosti
Zaključek
Literatura
Viri