Page 9 - Polona Kelava, Neformalno učenje? Kaj je to? Dissertationes 24, Digitalna knjižnica, Pedagoški inštitut 2013
P. 9
vsebina 9
Drago B. Rotar, Informalno pridobivanje znanja 103
Informalno in antropološko 105
Transmisija in koherenca 108
Epistemè in družbena praksa 111
Šole, pristopi 116
Status realnosti ali sklep 120
Literatura 122
Taja Kramberger, Figure antiintelektualizma s posebnim ozirom
na formalno in neformalno pridobljena znanja 127
Kristalizacija pojmovanja intelektualca in antiintelektualca 132
v novejši evropski zgodovini
Poglavje iz ameriške zgodovine preučevanja antiintelektualizma 145
Spoznavanje in spoznavni procesi v formalnem in neformalnem
izobraževanju 151
Transformacije izobraževanja, antiintelektualizem, neoliberalizem
in sodobni svet 154
Neformalni epilog 161
Literatura 162
Viri 167
Petra Javrh, Pomen učiteljeve profesionalne odličnosti 169
v neformalnem izobraževanju
Kaj vpliva na poklicno odločitev učitelja 172
Kdo dela na področju izobraževanja odraslih 174
Pomen trdne poklicne identitete 175
Poklicna socializacija naj pripravlja, usmerja in potrjuje 177
v profesionalni odličnosti
Kolikšen del poklicne podobe učitelja je odličnost 180
Slovenske študije o profesionalnem razvoju učiteljev 182
Izkušnje o potrebni profesionalni odličnosti s področja dela 186
z ranljivimi skupinami
Nove poti do najbolj ranljivih odraslih 189
Zavezanost področju dela z ranljivimi odraslimi 189
Nujno je spodbujanje udeleženih k politični akciji 190
Drago B. Rotar, Informalno pridobivanje znanja 103
Informalno in antropološko 105
Transmisija in koherenca 108
Epistemè in družbena praksa 111
Šole, pristopi 116
Status realnosti ali sklep 120
Literatura 122
Taja Kramberger, Figure antiintelektualizma s posebnim ozirom
na formalno in neformalno pridobljena znanja 127
Kristalizacija pojmovanja intelektualca in antiintelektualca 132
v novejši evropski zgodovini
Poglavje iz ameriške zgodovine preučevanja antiintelektualizma 145
Spoznavanje in spoznavni procesi v formalnem in neformalnem
izobraževanju 151
Transformacije izobraževanja, antiintelektualizem, neoliberalizem
in sodobni svet 154
Neformalni epilog 161
Literatura 162
Viri 167
Petra Javrh, Pomen učiteljeve profesionalne odličnosti 169
v neformalnem izobraževanju
Kaj vpliva na poklicno odločitev učitelja 172
Kdo dela na področju izobraževanja odraslih 174
Pomen trdne poklicne identitete 175
Poklicna socializacija naj pripravlja, usmerja in potrjuje 177
v profesionalni odličnosti
Kolikšen del poklicne podobe učitelja je odličnost 180
Slovenske študije o profesionalnem razvoju učiteljev 182
Izkušnje o potrebni profesionalni odličnosti s področja dela 186
z ranljivimi skupinami
Nove poti do najbolj ranljivih odraslih 189
Zavezanost področju dela z ranljivimi odraslimi 189
Nujno je spodbujanje udeleženih k politični akciji 190