Page 11 - Polona Kelava, Neformalno učenje? Kaj je to? Dissertationes 24, Digitalna knjižnica, Pedagoški inštitut 2013
P. 11
vsebina 11
Neformalni indeks 237
Priznavanje neformalno pridobljenega znanja na fakultetah 239
Nacionalno ogrodje kvalifikacij (NOK) – Slovensko ogrodje 240
kvalifikacij (SOK)
Mehanizmi za potrjevanje neformalnega izobraževanja 243
in priložnostnega učenja
Možnosti nadaljnjega razvoja priznavanja neformalno 245
pridobljenega znanja v Sloveniji
Dokumenti Evropske unije 247
Københavnska deklaracija 249
Sporočilo iz Maastrichta (2004) 249
Sporočilo iz Helsinkov (2006) 250
Sporočilo iz Bordeauxa (2008) 251
Sporočilo iz Brugea (2010) 254
Dokumenti Republike Slovenije 257
Analiza uresničevanja Resolucije o nacionalnem programu 257
izobraževanja odraslih 2005–2008
Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v Republiki Sloveniji, 260
leto 2011
Dokumenti, ki ocenjujejo stanje in dosežke 263
Od zahtev preko ocen do korakov naprej na področju priznavanja
neformalno pridobljenega znanja 267
Neoliberalizem v dokumentih EU in Slovenije o poklicnem
in strokovnem izobraževanju ter posebej o potrebi po uvajanju
novih pristopov k priznavanju neformalno pridobljenega znanja 268
Zaključek 274
Literatura 276
Viri 279
O avtorjih 283
Janez Kolenc Gregorič † 283
Taja Kramberger 285
Tadej Vidmar 285
Bojan Žalec 286
Neformalni indeks 237
Priznavanje neformalno pridobljenega znanja na fakultetah 239
Nacionalno ogrodje kvalifikacij (NOK) – Slovensko ogrodje 240
kvalifikacij (SOK)
Mehanizmi za potrjevanje neformalnega izobraževanja 243
in priložnostnega učenja
Možnosti nadaljnjega razvoja priznavanja neformalno 245
pridobljenega znanja v Sloveniji
Dokumenti Evropske unije 247
Københavnska deklaracija 249
Sporočilo iz Maastrichta (2004) 249
Sporočilo iz Helsinkov (2006) 250
Sporočilo iz Bordeauxa (2008) 251
Sporočilo iz Brugea (2010) 254
Dokumenti Republike Slovenije 257
Analiza uresničevanja Resolucije o nacionalnem programu 257
izobraževanja odraslih 2005–2008
Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v Republiki Sloveniji, 260
leto 2011
Dokumenti, ki ocenjujejo stanje in dosežke 263
Od zahtev preko ocen do korakov naprej na področju priznavanja
neformalno pridobljenega znanja 267
Neoliberalizem v dokumentih EU in Slovenije o poklicnem
in strokovnem izobraževanju ter posebej o potrebi po uvajanju
novih pristopov k priznavanju neformalno pridobljenega znanja 268
Zaključek 274
Literatura 276
Viri 279
O avtorjih 283
Janez Kolenc Gregorič † 283
Taja Kramberger 285
Tadej Vidmar 285
Bojan Žalec 286