Page 243 - Vesna Pobežin (ur.), Drugo pedagoškega diskurza, Dissertationes 23, Digitalna knjižnica, Pedagoški inštitut 2013
P. 243
vtorjih 243  

Ana Jovanović je doktorska študentka filozofije in mlada razisko-
valka na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani. Ukvarja se s
področjem filozofije vzgoje in izobraževanja.
Boštjan Nedoh je mladi raziskovalec na Filozofskem inštitutu ZRC
SAZU v Ljubljani. Raziskovalno se ukvarja predvsem s sodobno itali-
jansko in francosko filozofijo, deloma pa tudi z lacanovsko psihoanalizo.

Peter Klepec je znanstveni svetnik na Filozofskem inštitutu ZRC
SAZU.

Primož Krašovec (1979) je trenutno nezaposleni doktor sociologije,
nekdanji raziskovalec na Pedagoškem inštitutu, prevajalec (Keynes, Sc-
humpeter, Jameson), publicist, najemniški predavatelj in neodvisni razi-
skovalec, ki se ukvarja s prvotno akumulacijo, politiko skupnega, visoko-
tehnološkim kapitalizmom, financializacijo vsakdanjega življenja, kriti-
ko politične ekonomije EU, družbo znanja in teorijami človeškega ka-
pitala.

Klemen Miklavič je asistent raziskovalec na Centru za edukacijske
strategije pri Univerzi v Ljubljani. Njegovo osrednje delo je posvečeno
analizi idej in konceptov na področju visokošolske politike, raziskovanju
diskurzivnega pomena visokega šolstva v Evropi ter študiju vloge izobra-
ževanja v (post)konfliktnih družbah. Nedavno objavljena dela so med
drugim: Academic values against the commodification of higher educati-
on, objavljeno v monografiji European higher education at the Crossroads
(Springer, 2012); Reforming higher education in transition between nati-
onal and international reform initiatives: the case of Slovenia, objavljeno
v znanstveni reviji European education (M.E. Sharpe, 2012); Europeani-
   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248