Page 244 - Vesna Pobežin (ur.), Drugo pedagoškega diskurza, Dissertationes 23, Digitalna knjižnica, Pedagoški inštitut 2013
P. 244
Drugo pedagoškega diskurza
sation in action: the (re)construction and role of higher education in post-
-conflict settings, objavljeno v strokovni reviji Journal of the European hi-
gher education area (Raabe, 2012). Kot svetovalec, samostojni raziskova-
lec ali strokovnjak je sodeloval z nevladnimi, medvladnimi organizacija-
mi in raziskovalnimi centri kot so Svet Evrope, Center za izobraževalne
politike (Beograd) in OVSE misija na Kosovu.
Janez Krek je študiral filozofijo in primerjalno književnost na Fi-
lozofski fakulteti Univerze v Ljubljani in doktoriral iz filozofije (2000).
Zaposlen je na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani kot izredni pro-
fesor na področju filozofije edukacije in od leta 2008 kot dekan fakul-
tete. Ukvarja se s teorijo subjekta in vzgojo, kjer povezuje področja psi-
hoanalize, filozofije in kulturne antropologije, in s specifičnimi vpraša-
nji edukacije, kot so delovanje šolskega sistema, zagotavljanje kakovosti,
državljanska vzgoja, multikulturnost, ocenjevanje znanja itd. V letih od
2009 do 2011 je vodil pripravo Bele knjige v vzgoji in izobraževanju v Re-
publiki Sloveniji 2011.
Katarina Vodopivec Kolar je profesorica biologije, kemije in nara-
voslovja na Osnovni šoli Domžale. S pedagoškim delom na osnovni šoli
se ukvarja že desetletje, prej je še kot študentka sodelovala v različnih
vzgojno-izobraževalnih projektih (prostovoljno delo, učna pomoč, in-
štruiranje, mentorstvo v kolonijah ter strokovnih taborih, izvajanje de-
lavnic in strokovnih predavanj na temo odraščanja in mladostniške spol-
nosti). Delo z mladimi ter njihov odnos do učenja, dela, pravil, avtoritete
jo je spodbudil k poglobljenemu študiju narcisističnega obnašanja mla-
dostnikov v potrošniški družbi, ki ga je zaključila z magistrskim delom
na podiplomskem študiju antropologije. Izsledki raziskave so predsta-
vljeni v prispevku.
Y. C. Zarka je profesor politične filozofije na Univerzi Paris Descar-
tes (Sorbonne).
Zdenko Kodelja je raziskovalec in vodja centra za filozofijo vzgoje na
Pedagoškem inštitutu v Ljubljani.
Vesna Pobežin je študentka doktorskega študija Humanistika in
družboslovje, Teoretska psihoanaliza na Filozofski fakulteti v Ljubljani.
Ukvarja se z raziskovanjem šolskega polja.
Goran Vranešević je doktorski študent interdisciplinarnega študi-
ja teoretske psihoanalize in filozofije na Filozofski fakulteti v Ljubljani.
   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248   249