Page 391 - Janja Žmavc in Igor Ž. Žagar, Kako so Evropejci odkrili neznane dežele in se spoznali z novimi ljudstvi, Evropa v slovenskih osnovnošolskih učbenikih, Dissertationes 14
P. 391
eratura 

Viri

(1983). Obvezni predmetnik in učni načrt osnovne šole, Ljubljana: Zavod SR
Slovenije za šolstvo.

Bahar, I., Račič, J. in Resnik Planinc, T. (2000). Geografija 8: za osmi ra-
zred 9-letne osnovne šole, Ljubljana: Mladinska knjiga.

Božič, B. in Weber, T. (1979). Zgodovina za šesti razred, Ljubljana: DZS.
Božič, B. in Weber, T. (1987). Zgodovina 8, Ljubljana: Državna založba

Slovenije.
Božič, B. in Weber, T. (1990). Zgodovina 8. Četrta, delno dopolnjena izda-

ja, Ljubljana: Državna založba Slovenije, 19904 (delno dopolnjena iz-
daja).
Černič Istenič, M., idr. (19991). Državljanska vzgoja in etika. Učbenik za 7.
razred, Ljubljana: i2.
Černič Istenič, M. in Justin, J. (20072). Državljanska vzgoja in etika. Učbe-
nik za 7. razred, Ljubljana: i2, 2004.
Dolenc, E., Gabrič, A. in Rode, M. (2008). Koraki v času. 20. stoletje: zgo-
dovina za 9. razred devetletke, Ljubljana: DZS.
Gestrin, F. in Melik, V. (1992). Zgodovina 7, Ljubljana: DZS.
Justin, J. idr. (2002). Učni načrt državljanska vzgoja in etika, Ljubljana:
Ministrstvo za šolstvo, znanost in šport, Zavod RS za šolstvo.
   386   387   388   389   390   391   392   393   394   395   396