Page 394 - Janja Žmavc in Igor Ž. Žagar, Kako so Evropejci odkrili neznane dežele in se spoznali z novimi ljudstvi, Evropa v slovenskih osnovnošolskih učbenikih, Dissertationes 14
P. 394
 Kako so Evropejci odkrili neznane dežele ...

Kress, G. in van Leeuwen, T. (2006). Reading Images. The Grammar of Vi-
sual Design, Second Edition, London in New York: Routledge.

Mastnak, T. (1998). Evropa: med evolucijo in evtanazijo, Ljubljana: SH Za-
vod za založniško dejavnost.

Rogelj, B. (2006). Nazaj k Evropi – geopolitični diskurzi o Srednji in Vzho-
dni Evropi v institucijah Evropske unije, Dela, 26, 181-202.

van Dijk, T. A. (2008). Discourse and Power, Hampshire: Palgrave Ma-
cmillan.

van Leeuwen, T. (2008). Discourse and Practice. New Tools for Critical Di-
scourse Analysis, New York: Oxford University Press.

Velikonja, M. (2005). Evroza – Kritika novega evrocentrizma, Ljubljana:
Mirovni inštitut.

Verschueren, J. (2000). Razumeti pragmatiko. Prevedla Irena Prosenc, Lju-
bljana: *cf.

Verschueren, J. (2010). Engaging with Language Use and Ideology. Prag-
matic Guidelines for Empirical Ideology Research. Rokopis.

Vezovnik, A. (2007). Diskurzivna konstrukcija slovenske nacionalne iden-
titete. Analiza časopisnih političnih komentarjev v obdobju vstopanja
Slovenije v Evropsko unijo, Annales, 17/2, 469–483.

Wodak, R. (2009). Za kaj gre v KAD – pregled zgodovine, pomembnih
konceptov in razvoja. Prevedla Janja Žmavc, Šolsko polje, XX/5-6, 7-25.

Žagar Ž., I. idr. (2006). Emediate: Media and Ethics of the European Pu-
blic Sphere from the Treaty of Rome to »War on Terror«: Workpackage
4: Case Studies of Media Discourse, the Occupation of Czechoslovakia in
1968: Primary Countries Slovenia, Serbia, Secondary Countries Croa-
tia, UK, Italy, Ljubljana: Pedagoški inštitut.
   389   390   391   392   393   394   395   396   397   398