Page 33 - Janja Žmavc in Igor Ž. Žagar, Kako so Evropejci odkrili neznane dežele in se spoznali z novimi ljudstvi, Evropa v slovenskih osnovnošolskih učbenikih, Dissertationes 14
P. 33
ntitativno- 
kvalitativna analiza
učbenikov

Seznam pregledanih učbenikov1

Zgodovina

6. razred
– Božič, B. in Weber, T. Zgodovina za šesti razred. Ljubljana: DZS 1979.
– Rode, M. in Tawitian, E. Prvi koraki v preteklost, učbenik za 6. razred
devetletke. Ljubljana: DZS, 2004.
– Otič, M. Zgodovina 6 : svet skozi čas. Učbenik za zgodovino v šestem ra-
zredu osnovne šole. Ljubljana: Mladinska knjiga, 2006.
7. razred
Melik V. in Gestrin, F. Zgodovina za 7. razred. Ljubljana: DZS, 1983.
Gestrin F. in Melik, V. Zgodovina 7. Ljubljana: DZS, 1992.
Žvanut, M. in Vodopivec, P. Vzpon meščanstva. Zgodovina za 7. razred
osnovne šole. Ljubljana: Modrijan, 19962.
Mervic Simonič K. Stari svet. Zgodovina za 7. razred devetletne osnov-
ne šole. Ljubljana: Modrijan, 20063.
Otič, M. in Potočnik, D. Zgodovina 7. Učbenik za zgodovino v sedmem
razredu osnovne šole. Ljubljana: Mladinska knjiga, 2007.

 Učbeniki, označeni s kurzivo, sestavljajo dejanski korpus besedil, ki predstavljajo izhodišče
za kvantitativno in kvalitativno analizo rabe pojma Evropa.
   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38