Page 11 - Tatjana Vonta in sodelavke (ur.), Dejavnosti za predšolske otroke s poudarkom na spoznavanju matematičnih in naravoslovnih konceptov, Digitalna knjižnica, Compendia 2
P. 11
rednicah

Dr. Tatjana Vonta je leta 1971 diplomirala na Oddelku za pedagogiko in psihologijo Filozofske fa-
kultete v Ljubljani. Istega leta se je zaposlila na Pedagoškem inštitutu. Leta 1990 je magistrirala na
Oddelku za pedagogiko Filozofske fakultete v Ljubljani z delom »Vpliv različnega socialnega in
kulturnega okolja na rabo jezikovnih pojmov pri predšolskih otrocih.« Od leta 1997 je zaposle-
na na Pedagoški fakulteti v Kopru. V letih 1997 do 1999 je bila članica Področne kurikularne ko-
misije za vrtce, ki je pripravila nacionalni dokument »Kurikulum za vrtce.« Leta 2001 je prejela
nagrado Republike Slovenije na področju šolstva za posebno uspešno vzgojno-izobraževalno, ino-
vacijsko in organizacijsko delo na področju predšolske vzgoje. Doktorirala je leta 2003 na Oddel-
ku za pedagogiko Filozofske fakultete v Ljubljani na temo »Kazalci kvalitete organizirane pred-
šolske vzgoje.« Na Pedagoškem inštitutu je vodja Razvojno-raziskovalnega centra pedagoških ini-
ciativ »Korak za korakom.« V tem okviru vodi številne strokovne in mednarodne projekte, ki se
ukvarjajo s prenovo vzgoje in izobraževanja (Step by Step, Reading and writing for Critical Thin-
king, Roma Education Initiative, Quality in Education, ISSA Teacher Stadnards, ISSA Case Stu-
dy Initiative). Je članica številnih mednarodnih organizacij, mednarodna mentorica in predavate-
ljica v ISSA mreži. Svoje raziskovalno delo predstavlja na konferencah in posvetih ter z objavami
strokovnih in znanstvenih člankov v Sloveniji in v tujini.

Damjana Jurman je diplomirala na Oddelku za pedagogiko in andragogiko Filozofske fakultete v
Ljubljani in si pridobila naziv univerzitetne diplomirane pedagoginje. Vpisana je na postdiplomski
študij na Fakulteti za postdiplomske humanistične študije – Intsitutum Studiorum Humanitatis.
Njene dosedanje delovne izkušnje obsegajo delovanje na področju izobraževalnega založništva, na
področju predšolske vzgoje ter v osnovnem in srednjem šolstvu. Na Pedagoškem inštitutu je vklju-
čena v izvajanje aktivnosti znotraj Razvojno-raziskovalnega centra pedagoških iniciativ »Korak za
korakom,« kjer koordinira in izvaja aktivnosti v okviru Mreže vrtcev in Mreže osnovnih šol, iz-
vaja seminarje v okviru nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja vzgojiteljev in učiteljev v vzgoji
in izobraževanju, predvsem seminarje na področju vzgoje in izobraževanja za socialno pravičnost.
Sodeluje pri prijavi, izvedbi in evalvaciji različnih nacionalnih in mednarodnih projektov. Usposo-
bljena je za izvajanje certifikacijskega procesa vzgojiteljev in učiteljev na podlagi ISSA pedagoških
področij odličnosti. V okviru te iniciative sodeluje pri razvoju primerov dobrih praks, ki so podpr-
ti z uporabo IKT-ja in avdio-vizualnih sredstev.

Mateja Režek je leta 1998 je diplomirala na Filozofski fakulteti, smer pedagogika in geografija. Na Fa-
kulteti za družbene vede je magistrirala na smeri komunikologija. Udeležuje se številnih seminarjev, te-
čajev in konferenc doma in v tujini. Na seminarjih Pedagoškega inštituta redno predava v okviru nadalj-
njega izobraževanja in izpopolnjevanja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju. Na Pedagoškem
inštitutu se je zaposlila leta 1999 v Razvojno-raziskovalnem centru pedagoških iniciativ »Korak za ko-
rakom,« kjer opravlja delo asistentke. Je glavna koordinatorka različnih nacionalnih in mednarodnih
projektov, predavateljica ter organizatorka seminarjev za vzgojitelje in učitelje, šolske svetovalne delavce
in ravnatelje vrtcev ter osnovnih šol, organizatorka mednarodnih konferenc in seminarjev.

Sonja Rutar je magistra pedagogike. Zaposlena je kot asistentka na Pedagoški fakulteti v Kopru
ter kot asistentka v Razvojno-raziskovalnem centru Pedagoških iniciativ »Korak za korakom« v

11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16