Page 109 - Tatjana Vonta in sodelavke (ur.), Dejavnosti za predšolske otroke s poudarkom na spoznavanju matematičnih in naravoslovnih konceptov, Digitalna knjižnica, Compendia 2
P. 109
lika 50: Brenkalo

Potek dejavnosti
Otroci naj zaigrajo na instrument.
Otroke spodbudite k opisovanju zvoka in jim postavljajte odprta vprašanja: »Kakšne zvoke proi-
zvajajo različne strune? Kako lahko spreminjamo zvok?«

Nadgradnja dejavnosti
Otroke prosite, naj v parih poskušajo zaigrati čim več različnih tonov.
Zaigrajte nekaj ritmičnih sekvenc in otroci naj jih poskušajo posnemati. Primer: plunk, plunk, pa-
vza; plunk, plunk, pavza. Opozorite jih, da ritem predstavlja določen glasben vzorec. Nato naj otro-
ci sami poskušajo najti določene ritme in si jih medsebojno predstavijo.

Sodelovanje z družinami
Starše vzpodbudite k razgovoru z otroki o tradicionalnih instrumentih in o ljudskih pesmih, ki so
se jih učili v otroštvu.

109
   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114