Page 136 - Sergej Flere (ur.), Kdo je uspešen v slovenskih šolah?, Digitalna knjižnica, Dissertationes 9
P. 136
Kdo je uspešen v slovenskih šolah?
konomski položaj staršev), odnosi med učitelji in učenci v šoli (tudi šolska
deviantnost in navezanost na šolo), preučen pa je tudi vpliv širšega social-
nega okolja, vključno s kulturnim kapitalom in ukvarjanjem mladih s pro-
stočasovnimi dejavnostmi. Izpostaviti velja, da je v prispevku analiziran
tudi vpliv intelektualnih sposobnosti na šolsko uspešnost, še posebej v od-
nosu do prej omenjenih psiholoških in socioloških konceptov. Tozadevno
smo avtorji mnenja, da knjiga nedvomno predstavlja pomemben prispevek
k sociologiji izobraževanja in hkrati podlago za oblikovanje socialne in šol-
ske politike.
konomski položaj staršev), odnosi med učitelji in učenci v šoli (tudi šolska
deviantnost in navezanost na šolo), preučen pa je tudi vpliv širšega social-
nega okolja, vključno s kulturnim kapitalom in ukvarjanjem mladih s pro-
stočasovnimi dejavnostmi. Izpostaviti velja, da je v prispevku analiziran
tudi vpliv intelektualnih sposobnosti na šolsko uspešnost, še posebej v od-
nosu do prej omenjenih psiholoških in socioloških konceptov. Tozadevno
smo avtorji mnenja, da knjiga nedvomno predstavlja pomemben prispevek
k sociologiji izobraževanja in hkrati podlago za oblikovanje socialne in šol-
ske politike.