Page 70 - Eva Klemenčič, Plamen V. Mirazchiyski, Jure Novak. 2019. Kako mladi vidijo Evropo – zaznave osmošolcev o Evropi in Evropski uniji: nacionalno poročilo Evropskega regionalnega modula ICCS 2016. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 14
P. 70
Slika 6.1: Poročanja učencev o tem, koliko priložnosti za učenje o Evropi
so imeli v šoli
Vir: Losito et al., 2018: 15.
2016 (več naših učencev je poročalo, da so se v šoli imeli priložnost učiti o teh
tematikah v veliki meri ali do neke mere), gre za teme politični in gospodarski
sistemi drugih držav, politična in družbena vprašanja v drugih evropskih drža-
vah ter politična in gospodarska integracija med evropskimi državami. Glede
priložnosti za učenje o zgodovini Evrope pa smo pod evropskim povprečjem:
manj naših učencev je imelo v šoli priložnost učiti se o tem, kakor je to značil-
no za evropsko povprečje. Ko pa so te posamezne trditve združene v lestvico
(se pravi, da gledamo vse skupaj), so priložnosti, ki so jih izrazili naši učenci, po-
dobne evropskemu povprečju. Kot kaže ta ista lestvica, imajo v šoli največ pri-
ložnosti (gre za oceno učencev) učiti se o evropskih temah učenci iz Italije, Li-
tve, in Hrvaške, najmanj pa učenci iz Belgije (flamski del).
kako mladi vidijo evropo – zaznave osmošolcev o evropi in evropski uniji
so imeli v šoli
Vir: Losito et al., 2018: 15.
2016 (več naših učencev je poročalo, da so se v šoli imeli priložnost učiti o teh
tematikah v veliki meri ali do neke mere), gre za teme politični in gospodarski
sistemi drugih držav, politična in družbena vprašanja v drugih evropskih drža-
vah ter politična in gospodarska integracija med evropskimi državami. Glede
priložnosti za učenje o zgodovini Evrope pa smo pod evropskim povprečjem:
manj naših učencev je imelo v šoli priložnost učiti se o tem, kakor je to značil-
no za evropsko povprečje. Ko pa so te posamezne trditve združene v lestvico
(se pravi, da gledamo vse skupaj), so priložnosti, ki so jih izrazili naši učenci, po-
dobne evropskemu povprečju. Kot kaže ta ista lestvica, imajo v šoli največ pri-
ložnosti (gre za oceno učencev) učiti se o evropskih temah učenci iz Italije, Li-
tve, in Hrvaške, najmanj pa učenci iz Belgije (flamski del).
kako mladi vidijo evropo – zaznave osmošolcev o evropi in evropski uniji