Page 34 - Eva Klemenčič, Plamen V. Mirazchiyski, Jure Novak. 2019. Kako mladi vidijo Evropo – zaznave osmošolcev o Evropi in Evropski uniji: nacionalno poročilo Evropskega regionalnega modula ICCS 2016. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 14
P. 34
Slika 4.1: Stališča učencev do svobode in omejitev gibanja znotraj Evrope
– vezano na delo
Vir: Losito et al., 2018: 22.
ponuditi le tista dela, ki jih nihče v tej drugi državi ne želi opravljati – pri nas se
je s tem strinjalo ali zelo strinjalo okoli 31 % učencev, evropsko povprečje ICCS
2016 je okoli 36 %. Še bolj so naši učenci od evropskega povprečja ICCS 2016
odstopali pri trditvi, da bi državljanom evropskih držav smeli dovoliti delati v
drugi evropski državi le v primeru, če tam potrebujejo njihove veščine. Evrop-
sko povprečje ICCS 2016 je bilo okoli 63 %, slovensko pa okoli 48 %, kar je bi-
lo več kot 10 % pod evropskim povprečjem. Pri tej trditvi so bili učenci iz Belgi-
je (flamskega dela), Finske in Nizozemske tudi po več kot 10 % pod evropskim
kako mladi vidijo evropo – zaznave osmošolcev o evropi in evropski uniji
– vezano na delo
Vir: Losito et al., 2018: 22.
ponuditi le tista dela, ki jih nihče v tej drugi državi ne želi opravljati – pri nas se
je s tem strinjalo ali zelo strinjalo okoli 31 % učencev, evropsko povprečje ICCS
2016 je okoli 36 %. Še bolj so naši učenci od evropskega povprečja ICCS 2016
odstopali pri trditvi, da bi državljanom evropskih držav smeli dovoliti delati v
drugi evropski državi le v primeru, če tam potrebujejo njihove veščine. Evrop-
sko povprečje ICCS 2016 je bilo okoli 63 %, slovensko pa okoli 48 %, kar je bi-
lo več kot 10 % pod evropskim povprečjem. Pri tej trditvi so bili učenci iz Belgi-
je (flamskega dela), Finske in Nizozemske tudi po več kot 10 % pod evropskim
kako mladi vidijo evropo – zaznave osmošolcev o evropi in evropski uniji