Page 269 - Šolsko polje, XXVIII, 2017, no. 5-6: Znanje, motivacija in pogoji učenja v luči mednarodnih primerjav TIMSS in PISA, ur. Barbara Japelj Pavešić in Klaudija Šterman Ivančič
P. 269
Avtorji

Eva Klemenčič
Dr. Eva Klemenčič je raziskovalka, vodja Centra za uporabno episte-
mologijo na Pedagoškem inštitutu. Je nacionalna raziskovalna koordi-
natorka dveh mednarodnih raziskav znanja IEA, in sicer ICILS 2013 in
ICCS 2016. Je predstavnica Slovenije v Generalni skupščini IEA in ena od
ustanoviteljic mednarodne raziskovalne mreže, ki se ukvarja z raziskovan-
jem uporabe podatkov mednarodnih raziskav znanja za nacionalno oblik-
ovanje politik na področju edukacije. Njena glavna raziskovalna področ-
ja so: mednarodne raziskave znanja, državljanska vzgoja, učbeniški tekst,
didaktika sociologije, sociologija izobraževanja, teorije znanja.
Dr. Eva Klemenčič is a researcher, the head of the Centre for Applied
Epistemology at the Educational Research Institute. She is national re-
search coordinator of two of the IEA studies, namely ICILS 2013 and
ICCS 2016. Eva Klemenčič is also a representative of Slovenia in the
General Assembly of the IEA and one of the founders of the international
research network that conducts research on the use of international large-
scale student assessments datasets to the national policy-making in the
field of education. Her main research areas are: international large-scale
student assessments, citizenship education, textbook analyses, didactics
of sociology, sociology of education, and theories of knowledge.

Manja Podgoršek
Manja Podgoršek je asistentka za didaktiko matematike na Pedagoški
fakulteti v Mariboru. Njeno glavno raziskovalno področje je uporaba

267
   264   265   266   267   268   269   270   271   272   273   274