Page 273 - Šolsko polje, XXVIII, 2017, no. 5-6: Znanje, motivacija in pogoji učenja v luči mednarodnih primerjav TIMSS in PISA, ur. Barbara Japelj Pavešić in Klaudija Šterman Ivančič
P. 273
avtorji

Institute Press and a president of Slovenian Educational Research
Association (SLODRE).

Valerija Vendramin
Valerija Vendramin je doktorica ženskih študij, zaposlena pa je kot višja
znanstvena sodelavka na Pedagoškem inštitutu v Ljubljani. Med njeni-
mi interesnimi področji so edukacijske študije, ženske študije in feminis-
tična teorija ter kulturne študije (v tem okviru se ukvarja s problematiko,
ki zadeva konceptualizacijo spolne razlike, kurikulum in feministične
kritike znanosti oz. epistemološka vprašanja). Je avtorica številnih znan-
stvenih in strokovnih člankov ter prevodov s teh področij, pa tudi av-
torica monografije Shakespearove sestre: feminizem, psihoanaliza, liter-
atura ter soavtorica monografije Spoli, seksualnost in nasilje skozi nove
medije.
Valerija Vendramin, PhD in Women’s Studies, is a senior research associ-
ate at the Educational Research Institute in Ljubljana. Among her current
fields of interest are educational studies, women’s studies and feminist
theory, cultural studies (predominantly, but not exclusively, in connec-
tion to the issues concerning the conceptualization of sexual difference,
curriculum and feminist critiques of science together with epistemolog-
ical issues.). She is the author of various articles on these issues and the
translator of a number of relevant theoretical works. She is also the author
of the book Shakespeare’s Sisters: Feminism, Psychoanalysis, Literature
and co-author of the book Genders, Sexuality and Violence Through New
Media.

Mitja Sardoč
Mitja Sardoč (PhD) je zaposlen kot raziskovalec na Pedagoškem inšti-
tutu v Ljubljani, kjer je član programske skupine »Družbena pogodba
v 21. stoletju«. Je avtor znanstvenih in strokovnih člankov s širšega po-
dročja vzgoje in izobraževanja ter urednik vrste tematskih številk do-
mačih in tujih znanstvenih revij s področja državljanske vzgoje, multi-
kulturalizma, enakih možnosti itn. Je glavni urednik revije Theory and
Research in Education, odgovorni urednik revije Šolsko polje ter član
uredniškega odbora revij Educational Philosophy and Theory ter Open
Review of Educational Research. Je tudi urednik dveh zbornikov, ki
sta izšli pri založbi Blackwell (Citizenship, Inclusion and Democracy
ter Toleration, Respect and Recognition in Education), avtor mono-
grafije Multikulturalizem: pro et contra ter soavtor monografije Enake
možnosti in družbena (ne)enakost v družbi znanja. Je urednik publikacije
Handbook of Patriotism, ki bo izšla pri založbi Springer.

271
   268   269   270   271   272   273   274   275   276   277   278