Page 202 - Šolsko polje, XXX, 2019, št. 3-4: Nasilje, šola, družba II, ur. Mitja Sardoč in Barbara Japelj Pavešić
P. 202
šolsko polje, letnik xxx, številka 3–4

Marko Prpić
je učitelj hrvaškega jezika v III. gimnaziji v Zagrebu. Magistriral je iz
edukacije kroatologije in sociologije. Je študent prvega letnika podip-
lomskega doktorskega študija »Prevencijska znanost« na Edukacijsko-
rehabilitacijski fakulteti Univerze v Zagrebu (Edukacijsko-rehabilitacijski
fakultet Sveučilišta u Zagrebu). Dobil je Rektorjevo nagrado v akadem-
skem letu 2017/2018 ter druge mednarodne nagrade, za študentsko znan-
stveno delo na razpisu American Society of Criminology leta 2017, ter prvo
mednarodno nagrado za najboljši študentski znanstveni prispevek na raz-
pisu Academy of Criminal Justice Sciences leta 2019.
Marko Prpić
teaches Croatian language and literature at the 3rdGymnasium in Zagreb.
He holds a Master’s degree in Education of Croatology and Sociology.
He is a first-year student of the post-graduate doctoral study Prevention
Science at the Faculty of Education and Rehabilitation Sciences of the
University of Zagreb. He was the winner of the Chancellor’s Award in
the academic year of 2017-2018, and other international awards, for a
student’s research paper at the competition of the American Society of
Criminology in 2017 and the first international award for the best stu-
dent research paper at the competition of the Academy of Criminal
Justice Sciences in 2019.
Zora Rutar Ilc
je diplomirana univ. psihologinja in doktorica sociologije. Po desetih letih
dela v praksi (kjer je večji del delovala kot svetovalna delavka v osnovni šoli
ter v šoli s prilagojenim programom) se je zaposlila na Zavodu RS za šol-
stvo, kjer je zaposlena kot višja svetovalka. Področja, s katerimi se je naj-
bolj poglobljeno ukvarjala, so: spremljava gimnazijskega programa, vode-
nje projektov Nova kultura preverjanja in ocenjevanja znanja, Didaktična
prenova gimnazij in Posodobitev gimnazijskega programa, zdaj pa sode-
luje predvsem pri razvijanju mehkih veščin učiteljev (kolegialni coaching,
vodenje skupinskih procesov …) ter spodbujanju šol h krepitvi spodbu-
dnega in varnega učnega okolja ter razvijanju čustvene in socialne pisme-
nosti pri učencih in učiteljih. Je avtorica in soavtorica več monografij, pri-
ročnikov in številnih člankov.
Zora Rutar Ilc
is a psychologist and has a Ph.D. in sociology. She has worked for 10 years
as a school counsellor in primary school and in school for children with
special needs. From then on she is a senior adviser at the NEI. The areas

200
   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206