Page 5 - Šolsko polje, XXXI, 2020, št. 1-2: Bralna (ne)pismenost, ur. Klaudija Šterman Ivančič
P. 5
Vsebina
Klaudija Šterman Ivančič
5 Bralna (ne)pismenost in raziskava PISA
Klaudija Šterman Ivančič in Melita Puklek Levpušček
11 Branje mladih leta 2009 in leta 2018 ter razlike v branju glede na spol
in izobraževalni program
Sonja Pečjak
35 Bralna pismenost v raziskavi PISA 2018 – psihološki vpogled in interpretacije
dosežkov slovenskih učencev
Marjan Šimenc in Mojca Štraus
57 Ima miselnost o nespremenljivosti inteligentnosti učinek v neustrezni bralni
samopodobi?
Neja Markelj in Vedrana Sember
85 Povezanost šolske klime z zaznavanjem zadovoljstva z življenjem slovenskih
mladostnikov v raziskavi PISA 2018
Mojca Štraus in Klaudija Šterman Ivančič
109 Napovedniki doživljanja medvrstniškega nasilja z vidika slovenskih 15-letnikov:
razlike po spolu med leti 2015 in 2018
Paul Stubbs
131 Vladavina svetovnega razvrščanja v izobraževanju: politika in praksa raziskave
PISA
Lucija Klun
139 Diskurzivna neenakost in konstrukcija»govorno-jezikovnega primanjkljaja«
deprivilegiranih družin in otrok
3
Klaudija Šterman Ivančič
5 Bralna (ne)pismenost in raziskava PISA
Klaudija Šterman Ivančič in Melita Puklek Levpušček
11 Branje mladih leta 2009 in leta 2018 ter razlike v branju glede na spol
in izobraževalni program
Sonja Pečjak
35 Bralna pismenost v raziskavi PISA 2018 – psihološki vpogled in interpretacije
dosežkov slovenskih učencev
Marjan Šimenc in Mojca Štraus
57 Ima miselnost o nespremenljivosti inteligentnosti učinek v neustrezni bralni
samopodobi?
Neja Markelj in Vedrana Sember
85 Povezanost šolske klime z zaznavanjem zadovoljstva z življenjem slovenskih
mladostnikov v raziskavi PISA 2018
Mojca Štraus in Klaudija Šterman Ivančič
109 Napovedniki doživljanja medvrstniškega nasilja z vidika slovenskih 15-letnikov:
razlike po spolu med leti 2015 in 2018
Paul Stubbs
131 Vladavina svetovnega razvrščanja v izobraževanju: politika in praksa raziskave
PISA
Lucija Klun
139 Diskurzivna neenakost in konstrukcija»govorno-jezikovnega primanjkljaja«
deprivilegiranih družin in otrok
3