Page 23 - Pedagoški inštitut, nekaj dejstev. Pedagoški inštitut: Ljubljana 2019
P. 23
dbudno učno okolje za motivirano učenje in kakovostno
znanje (2018–2020)
Učinkovitost različni vrst učnih opor pri samoregulaciji e-učenja
(2018–2021)
21
Zdravstvena nega kot znanstvena disciplina v Sloveniji:
mednarodno primerljiv sistem sekundarnega in terciarnega
izobraževanja v zdravstveni negi kot temelj raziskav in prispevka
znanosti k trajnostnemu družbenemu razvoju (2015–2017)
Projekti Evropskih socialnih skladov:
Inovativna učna okolja – Inovativna pedagogika 1:1 (2015–2018)
JEŠT: Jeziki štejejo (2017–2022)
KAUČ: Za kakovost slovenskih učbenikov (2017–2022)
Le z drugimi smo (2016–2021)
OBJEM: Bralna pismenost in razvoj slovenščine (2016–2022)
SKUM: Razvijanje sporazumevalnih zmožnosti s kulturno-
umetnostno vzgojo (2017–2022)
Evalvacija in spremljanje kakovosti vzgojno-izobraževalnega
sistema s pomočjo mednarodnih raziskav in študij (2016–2020)
Mednarodni projekti:
ATS2020: Assessment of Transversal Skills 2020 (2015–2018)
BRAVEdu: Breaking the Poverty Taboo: Roles and
Responsibilities of Education (2017–-2019)
znanje (2018–2020)
Učinkovitost različni vrst učnih opor pri samoregulaciji e-učenja
(2018–2021)
21
Zdravstvena nega kot znanstvena disciplina v Sloveniji:
mednarodno primerljiv sistem sekundarnega in terciarnega
izobraževanja v zdravstveni negi kot temelj raziskav in prispevka
znanosti k trajnostnemu družbenemu razvoju (2015–2017)
Projekti Evropskih socialnih skladov:
Inovativna učna okolja – Inovativna pedagogika 1:1 (2015–2018)
JEŠT: Jeziki štejejo (2017–2022)
KAUČ: Za kakovost slovenskih učbenikov (2017–2022)
Le z drugimi smo (2016–2021)
OBJEM: Bralna pismenost in razvoj slovenščine (2016–2022)
SKUM: Razvijanje sporazumevalnih zmožnosti s kulturno-
umetnostno vzgojo (2017–2022)
Evalvacija in spremljanje kakovosti vzgojno-izobraževalnega
sistema s pomočjo mednarodnih raziskav in študij (2016–2020)
Mednarodni projekti:
ATS2020: Assessment of Transversal Skills 2020 (2015–2018)
BRAVEdu: Breaking the Poverty Taboo: Roles and
Responsibilities of Education (2017–-2019)