Page 22 - Pedagoški inštitut, nekaj dejstev. Pedagoški inštitut: Ljubljana 2019
P. 22
(računalniška in informacijska pismenost osmošolcev), IEA ICCS
(državljanska vzgoja in izobraževanje osmošolcev), OECD PISA
(matematične, naravoslovne, bralne kompetence v Sloveniji
praviloma dijakov 1. letnikov) ter za študijo OECD TALIS (v katero
20 so vključeni le ravnatelji in učitelji). Predstavnica Slovenije v
Generalni skupščini IEA je prav tako vodja Centra za uporabno
epistemologijo. Toda nacionalni koordinacijski centri niso
odgovorni le za izvedbe posameznih raziskav, temveč tudi za
pripravo nacionalnih poročil, sekundarne študije teh podatkov itd.

Seznam pomembnejših projektov in programov
Nacionalni projekti
Programi ARRS
Družbena pogodba v 21. stoletju: historično-sociološki,
filozofsko etični in izobraževalno-pedagoški vidik (2015–2019)
Edukacijske raziskave (1999–2019)
Uporabna razvojna psihologija (2004–2019)
Zbiranje, vodenje in arhiviranje podatkov v sistemu vzgoje in
izobraževanja (2009–2020)
Projekti ARRS
Jezikovna politika Republike Slovenije in potrebe uporabnikov
(2016–2017)
Neoliberalizem v evropskem izobraževalnem prostoru: med
učinkovitostjo in pravičnostjo slovenskih izobraževalnih politik in
praks (2016–2018)
Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne zakonitosti v
kontekstu migracij (PYD–SI–MODEL) (2019–2022)
Radikalizacija in nasilni ekstremizem (2018–2021)
Raziskovalni pouk sodobnih znanstvenih vsebin in prepoznavanje
nadarjenih učencev (2017–2020)
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27