Page 25 - Pedagoški inštitut, nekaj dejstev. Pedagoški inštitut: Ljubljana 2019
P. 25
for Inclusion: Community Based Early Childhood Education
and Care (ECEC) for Roma Children (2017–2019)
TOY PLUS: Together Old and Young: Practitioners Learning and
Upscaling Skills (2016–2018)
23
Toy to Share, Play to Care (2019–2021)
Tuscan Approach Learning for Early Childhood Education and
Care (2013–2015)
VALUE: Value Diversity in Care and Education (2018–2020)
Seznam projektov najdete na: www.pei.si/raziskovalna-
dejavnost/
Znanstvena revija Šolsko polje
Šolsko polje je znanstvena revija za teorijo ter raziskave vzgoje in
izobraževanja z mednarodnim uredniškim odborom. Izhaja
trikrat letno, izdaja pa jo Slovensko društvo raziskovalcev
šolskega polja.
Poglavitni namen revije je prispevati k razvoju edukacijskih ved
in interdisciplinarnemu pristopu k teoretičnim in praktičnim
vprašanjem vzgoje in izobraževanja. V tem okviru revija posebno
pozornost namenja razvijanju slovenske znanstvene in strokovne
terminologije ter konceptov na področju vzgoje in izobraževanja
ter raziskovalnim paradigmam s področja edukacijskih raziskav v
okviru družboslovno-humanističnih ved. Objavlja znanstvene in
strokovne članke s širšega področja vzgoje in izobraževanja ter
edukacijskih raziskav (filozofija vzgoje, sociologija izobraževanja,
uporabna epistemologija, razvojna psihologija, pedagogika,
andragogika, pedagoška metodologija itd.), pregledne članke
ter recenzije domačih in tujih monografij z navedenih področij.
Dostop do revije Šolsko polje: www.pei.si/solsko-polje/
and Care (ECEC) for Roma Children (2017–2019)
TOY PLUS: Together Old and Young: Practitioners Learning and
Upscaling Skills (2016–2018)
23
Toy to Share, Play to Care (2019–2021)
Tuscan Approach Learning for Early Childhood Education and
Care (2013–2015)
VALUE: Value Diversity in Care and Education (2018–2020)
Seznam projektov najdete na: www.pei.si/raziskovalna-
dejavnost/
Znanstvena revija Šolsko polje
Šolsko polje je znanstvena revija za teorijo ter raziskave vzgoje in
izobraževanja z mednarodnim uredniškim odborom. Izhaja
trikrat letno, izdaja pa jo Slovensko društvo raziskovalcev
šolskega polja.
Poglavitni namen revije je prispevati k razvoju edukacijskih ved
in interdisciplinarnemu pristopu k teoretičnim in praktičnim
vprašanjem vzgoje in izobraževanja. V tem okviru revija posebno
pozornost namenja razvijanju slovenske znanstvene in strokovne
terminologije ter konceptov na področju vzgoje in izobraževanja
ter raziskovalnim paradigmam s področja edukacijskih raziskav v
okviru družboslovno-humanističnih ved. Objavlja znanstvene in
strokovne članke s širšega področja vzgoje in izobraževanja ter
edukacijskih raziskav (filozofija vzgoje, sociologija izobraževanja,
uporabna epistemologija, razvojna psihologija, pedagogika,
andragogika, pedagoška metodologija itd.), pregledne članke
ter recenzije domačih in tujih monografij z navedenih področij.
Dostop do revije Šolsko polje: www.pei.si/solsko-polje/