Page 14 - Pedagoški inštitut, nekaj dejstev. Pedagoški inštitut: Ljubljana 2019
P. 14
preučevanje socialnih interakcij v specifičnih družbenih
kontekstih (šola, vrstniki, mladinske organizacije, lokalna
skupnost, družbenopolitični sistem) in njihovih učinkov na
razvoj (socialne) kognicije, motivacije, osebnosti ter
12 socialnega vedenja otrok in mladostnikov;
razvoj participatornih šolskih skupnosti (raziskovanje različnih
načinov oblikovanja inkluzivnega šolskega okolja v povezavi z
lokalno skupnostjo, ki prispeva k opolnomočenju mladih za
aktivno državljanstvo);
razvoj strategij socialnega vključevanja otrok in mladostnikov,
zlasti kulturno in socialno ogroženih (npr. priseljencev, mladih
na prehodu v odraslost), na podlagi teoretsko utemeljenih in
empirično preverjenih modelov;
konstrukcija in priredbe merskih pripomočkov za področja
socialno-kognitivnih konceptov, odnosa do znanja,
medkulturnih kompetenc, učnih in didaktičnih pristopov,
socialnih interakcij in organizacijske kulture.

Član/ice centra
doc. dr. Alenka Gril, višja znanstvena sodelavka, vodja centra
mag. Sabina Autor, asistentka z magisterijem
doc. dr. Igor Bijuklič, znanstveni sodelavec

Center za kakovost v vzgoji in izobraževanju
Korak za Korakom
Dejavnosti Centra za kakovost v vzgoji in izobraževanju
Korak za korakom (CKVI KZK) temeljijo na načelu enakih
možnosti, načelih demokratične civilne družbe, otrokovih
pravicah in pravicah staršev, sodobnih spoznanjih o otrokovem
razvoju in učenju ter vplivih različnih dejavnikov nanju. Posebno
skrb namenjamo najranljivejšim skupinam otrok in njihovim
staršem. CKVI KZK si preko dejavnosti profesionalnega razvoja
strokovnih delavcev ter akcijskega in participatornega
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19