Page 15 - Pedagoški inštitut, nekaj dejstev. Pedagoški inštitut: Ljubljana 2019
P. 15
iskovanja vzgojno-izobraževalne prakse prizadeva za
visokokakovostno vzgojo in izobraževanje ter načrtovanje,
uvajanje in evalviranje sprememb na področju predšolske vzgoje
in prehoda v osnovno šolo. CKVI KZK vodi, vsebinsko usmerja in
koordinira Mrežo za spreminjanje kakovosti Korak za korakom. 13
Interna spletna stran Centra za kakovost v vzgoji in
izobraževanju Korak za korakom je dostopna na tej povezavi:
www.korakzakorakom.si
Center za kakovost v vzgoji in izobraževanju Korak za korakom
je eden od ustanovnih članov in polnopravni član Mednarodnega
združenja Korak za korakom (International Step by Step
Association).
Članice centra
doc. dr. Jerneja Jager, znanstvena sodelavka, vodja centra
mag. Mateja Režek, raziskovalka z magisterijem
izr. prof. dr. Sonja Rutar, znanstvena sodelavka
Petra Zgonec, raziskovalka
Mateja Mlinar, raziskovalka
Petra Bozovičar, raziskovalka

Center za uporabno epistemologijo
Raziskovalni center za uporabno epistemologijo je usmerjen v
raziskovanje epistemoloških, socioloških, makrosocialnih,
mikrosocialnih, komunikacijskih in pedagoških vidikov znanja.
Med najpomembnejše raziskave tega področja štejemo
mednarodne raziskave (znanja), ki jih koordinirajo mednarodni
centri: Mednarodna zveza za evalvacijo dosežkov v izobraževanju
‒ IEA (TIMSS, PIRLS, CivEd/ICCS, SITES/ICILS), Organizacija za
ekonomsko sodelovanje in razvoj - OECD (TALIS, PISA) in
Evropska komisija ‒ EK (ESLC). V okviru centra delujejo trije
oddelki: oddelek za IEA študije, oddelek za OECD in EU študije
ter oddelek za kurikularne analize in teorije znanja. Center na
Pedagoškem inštitutu (in za Slovenijo) koordinira naštete IEA in
OECD mednarodne primerjalne raziskave in ima za te raziskave
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20