Page 159 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Izobraževanje učiteljic in učiteljev za raziskovalno učenje in poučevanje. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2024. Digitalna knjižnica, Dissertationes 48
P. 159

raziskovanje mnenj študentov o visokošolskem študiju – fokusna skupina
            Pogorelčnik, T., in Boštjančič, E. (2023). Sprejemanje rezultatov študentskih
                 anket o pedagoškem delu med visokošolskimi učitelji in njihov odziv
                 nanje. Sodobna pedagogika, 74(3), 51–70.
            Pravilnik o ocenjevanju pedagoškega dela in obremenitve študentov na Uni-
                 verzi v Mariboru (Neuradno prečiščeno besedilo - NPB3). (2020). Uni-
                 verza v Mariboru.
            Navodila o izvajanju tutorskega sistema na Filozofski fakulteti Univerze
                 v Mariboru. (2023). Univerza v Mariboru.
            Rutar, S. (2022). Na študenta osredinjeno učenje in poučevanje kot izhodišče
                 za zagotavljanje smiselnega in personaliziranega visokošolskega izo-
                 braževanja. V M. Mezgec, A. Andrejašič, in S. Rutar (ur.), Interdiscipli-
                 narna obzorja visokošolske didaktike: Raznolike poti do vednosti
                 in znanja, Založba Univerze na Primorskem, 75–95.
            Rutar, S. (2023). From positive recognition toward justice in a participatory
                 pedagogical approach. V S. Čotar Konrad, D. Felda, T. Štemberger (ur.),
                 Contemporary Perspectives on Early Childhood Education and Care.
                 Dr. Kovač,  159–180.
            Saharov, N. (2012). Students’ participation in the external evaluation process
                 for the Romanian universities. Procedia - Social and Behavioral Scienc-
                 es, 46, 5173–5177. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.06.403
            Schultes, M. T., Kollmayer, M., Mejeh, M., in Spiel, C (2018). Attitudes toward
                 evaluation: An exploratory study of students' and stakeholders' social
                 representations. Evaluation and Program Planning, 70, 44–50.
            Silverman, D. (2003). Interpreting Qualitative Data: Methods for Analysing
                 Talk, Text and Interaction (2nd ed.). Sage Publications, Inc.
            Štemberger, T. (2015). Nekatere dileme spletnega zbiranja podatkov v luči
                 pedagoških raziskav. Didactica Slovenica - Pedagoška obzorja, 30(1),
                 128–143.
            Štemberger, T. (2021). Fokusne skupine v pedagoškem raziskovanju. Sodobna
                 pedagogika, 72 =138(3), 10–24.
            Wolff, M., Morgan, H., Jackson, J., Skye, E., Hammoud, M., in Ross, P. T.
                 (2019). Academic coaching: Insights from the medical student’s per-
                 spective. Medical Teacher, 42(2), 172–177. https://doi.org/10.1080/014215
                 9x.2019.1670341
            Zurc, J., in Osebek, M. (2021). Fokusna skupina s študenti tutorji: samoeval-
                 vacijska študija: zaključno poročilo. Univerza v Mariboru, Filozofska
                 fakulteta.


                                                                              159
   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164