Page 159 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Izobraževanje učiteljic in učiteljev za raziskovalno učenje in poučevanje. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2024. Digitalna knjižnica, Dissertationes 48
P. 159
raziskovanje mnenj študentov o visokošolskem študiju – fokusna skupina
Pogorelčnik, T., in Boštjančič, E. (2023). Sprejemanje rezultatov študentskih
anket o pedagoškem delu med visokošolskimi učitelji in njihov odziv
nanje. Sodobna pedagogika, 74(3), 51–70.
Pravilnik o ocenjevanju pedagoškega dela in obremenitve študentov na Uni-
verzi v Mariboru (Neuradno prečiščeno besedilo - NPB3). (2020). Uni-
verza v Mariboru.
Navodila o izvajanju tutorskega sistema na Filozofski fakulteti Univerze
v Mariboru. (2023). Univerza v Mariboru.
Rutar, S. (2022). Na študenta osredinjeno učenje in poučevanje kot izhodišče
za zagotavljanje smiselnega in personaliziranega visokošolskega izo-
braževanja. V M. Mezgec, A. Andrejašič, in S. Rutar (ur.), Interdiscipli-
narna obzorja visokošolske didaktike: Raznolike poti do vednosti
in znanja, Založba Univerze na Primorskem, 75–95.
Rutar, S. (2023). From positive recognition toward justice in a participatory
pedagogical approach. V S. Čotar Konrad, D. Felda, T. Štemberger (ur.),
Contemporary Perspectives on Early Childhood Education and Care.
Dr. Kovač, 159–180.
Saharov, N. (2012). Students’ participation in the external evaluation process
for the Romanian universities. Procedia - Social and Behavioral Scienc-
es, 46, 5173–5177. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.06.403
Schultes, M. T., Kollmayer, M., Mejeh, M., in Spiel, C (2018). Attitudes toward
evaluation: An exploratory study of students' and stakeholders' social
representations. Evaluation and Program Planning, 70, 44–50.
Silverman, D. (2003). Interpreting Qualitative Data: Methods for Analysing
Talk, Text and Interaction (2nd ed.). Sage Publications, Inc.
Štemberger, T. (2015). Nekatere dileme spletnega zbiranja podatkov v luči
pedagoških raziskav. Didactica Slovenica - Pedagoška obzorja, 30(1),
128–143.
Štemberger, T. (2021). Fokusne skupine v pedagoškem raziskovanju. Sodobna
pedagogika, 72 =138(3), 10–24.
Wolff, M., Morgan, H., Jackson, J., Skye, E., Hammoud, M., in Ross, P. T.
(2019). Academic coaching: Insights from the medical student’s per-
spective. Medical Teacher, 42(2), 172–177. https://doi.org/10.1080/014215
9x.2019.1670341
Zurc, J., in Osebek, M. (2021). Fokusna skupina s študenti tutorji: samoeval-
vacijska študija: zaključno poročilo. Univerza v Mariboru, Filozofska
fakulteta.
159