Page 162 - Klaudija Šterman Ivančič, Urška Štremfel, Igor Peras in Barbara Japelj Pavešić • Občutek pripadnosti šoli, dobrobit in učna uspešnost učencev in učenk: vpogledi mednarodnih raziskav znanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023
P. 162
občutek pripadnosti šoli, dobrobit in učna uspešnost učencev in učenk

Loukas 24, 43, 114, 126 U

M učenci in učenke, čustvovanje 114
učna uspešnost 19, 22, 27, 32, 33, 39,
Ma 24, 40, 45, 114, 127, 136, 138
Maslow 21, 37 53, 113
medvrstniško nasilje 22, 33, 40, 42,
W
50, 51, 57, 60, 62, 63, 67, 68, 69, 70,
79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, Waters 114, 134
89, 90, 91, 93, 94, 96, 97, 99, 100,
101, 102, 103, 104, 105, 106, 108, 109,
110, 111, 113, 114, 121, 125, 133, 134

O

osnovna šola 21, 30, 31, 32, 125, 130,
133, 134, 135

Osterman 38, 39

S

sistematični pregled 32, 34, 43, 49, 51,
117, 136

Slaten 23, 38
socialno-ekonomski status 33, 39,

40, 42, 44, 45, 53, 54, 56, 57, 58, 60,
61, 64, 67, 79, 81, 86, 97, 100, 102,
108, 109, 114
šolska disciplina 45, 61, 62, 96, 97,
103, 104, 105
šolska klima 25, 29, 45, 47, 48, 93, 113,
116
spol 41, 44, 70, 71, 79, 82, 86, 97, 102,
107, 108, 109, 132, 135
srednja šola 21, 31, 32, 40, 46, 49, 120,
121, 122, 125, 126, 130, 133, 135
starost 33, 40, 44, 118, 119, 121, 123,
125, 130, 133
status priseljenca 32, 33, 40, 41, 42,
44, 53, 54, 55, 57, 60, 61, 64, 71, 77,
78, 79, 82, 83, 84, 85, 86, 89, 90, 91,
97, 99, 100, 102, 105, 106, 108, 109,
110, 111, 113, 114, 135, 136

162
   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166