Page 164 - Klaudija Šterman Ivančič, Urška Štremfel, Igor Peras in Barbara Japelj Pavešić • Občutek pripadnosti šoli, dobrobit in učna uspešnost učencev in učenk: vpogledi mednarodnih raziskav znanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023
P. 164
udija Šterman Ivančič, Urška Štremfel, Igor Peras in Barbara Japelj Pavešić
Občutek pripadnosti šoli, dobrobit in učna uspešnost učencev in učenk:
vpogledi mednarodnih raziskav znanja

Znanstvena monografija/Scientific Monograph

Digitalna knjižnica/Digital Library
Uredniški odbor/Editorial Board: Fotini Egglezou (Hellenic Institute of Rhetorical and Communication Studies, Athens,
Greece), Tomaž Grušovnik (University of Primorska, Koper, Slovenia), Ivanka Mavrodieva (Sofia University “St. Kliment
Ohridski”, Sofia, Bulgaria), Marcello Potocco (University of Primorska, Koper, Slovenia), Harvey Siegel (Professor
of Philosophy Emeritus, University of Miami, Miami, USA), Damijan Štefanc, (Faculty of Arts, University of Ljubljana,
Ljubljana, Slovenia), Miloš Zelenka (Jihočeská univerzita v Českých Budějovicich, České Budějovice, Czech Republic,
and Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Nitra, Slovakia), Janja Žmavc, (Educational Research Institute, Ljubljana,
and University of Primorska, Koper, Slovenia)

Dissertationes (znanstvene monografije/Scientific Monographs), 47
ISSN 1855-9638

Glavni in odgovorni urednik/Editor in chief: Igor Ž. Žagar

Recenzentki/Reviewers: Ana Kozina, Janja Usenik
Lektoriranje/Proofreading: Megamoment, d. o. o.
Oblikovanje, prelom in digitalna objava: Jonatan Vinkler

Izdal/Publisher: Pedagoški inštitut/Educational Research Institute
Gerbičeva 62, SI-1000 Ljubljana
Za izdajatelja/For publisher: Igor Ž. Žagar
Ljubljana 2023

ISBN 978-961-270-355-4 (pdf)
http://www.pei.si/ISBN/978-961-270-355-4.pdf
ISBN 978-961-270-356-1 (html)
http://www.pei.si/ISBN/978-961-270-356-1/index.html

DOI: https://www.doi.org/10.32320/978-961-270-355-4

© 2023 Pedagoški inštitut/ Educational Research Institute

Brezplačna elektronska izdaja/Not for resale

Znanstvena monografija je nastala v okviru razvojno-strokovne naloge »Občutek pripadnosti šoli kot dejavnik blagosta-
nja in učne uspešnosti učencev in učenk«, ki smo jo na Pedagoškem inštitutu izvedli v okviru Letnega delovnega načrta
Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport Republike Slovenije v letih 2020 in 2021.

Kataložni zapis o publikaciji (CIP) pripravili v Narodni in univerzitetni knjižnici v Ljubljani
COBISS.SI-ID 178799107
ISBN 978-961-270-355-4 (PDF)
ISBN 978-961-270-356-1 (HTML)
   159   160   161   162   163   164   165   166