Page 9 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Digitalizacija vzgoje in izobraževanja – priložnosti in pasti. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023. Digitalna knjižnica, Dissertationes 46
P. 9
Kazalo tabel in slik
64 Tabela 1: Primer okvira kakovosti programa A-SELFIE za področje
vodenje šole
89 Tabela 2: Uresničevani cilji v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
po skupinah sodelujočih
90 Tabela 3: Uresničeni cilji v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju
po skupinah sodelujočih
91 Tabela 4: Uresničeni cilji v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju
po skupinah sodelujočih
118 Table 5: Participating countries´ level of system and policy integration
119 Table 6: Subjects addressing Special and inclusive education
in the curriculum for the initial education for the core staff
in centre-based settings in the selected countries
121 Table 7: The main characteristic of CPD for ECEC staff in the selected
countries
124 Table 8: Training programs and ASD-specific CPD providers
in the selected countries
139 Tabela 9: Prevladujoče institucionalne ureditve v PVV v sodelujočih
državah (na podlagi podatkov, pridobljenih z vprašalnikom, in podatkov
Evropske komisije/EACEA/Eurydicea, 2019), z zapisom v nacionalnem
jeziku in s slovenskim prevodom
140 Tabela 10: Zahtevana minimalna stopnja izobrazbe in naziv za jedrne
strokovne delavce v prevladujočih institucionalnih ureditvah (na podlagi
podatkov iz vprašalnika in Evropske komisije/EACEA/Eurydica, 2019),
z zapisom v nacionalnem jeziku in s slovenskim prevodom
9
64 Tabela 1: Primer okvira kakovosti programa A-SELFIE za področje
vodenje šole
89 Tabela 2: Uresničevani cilji v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
po skupinah sodelujočih
90 Tabela 3: Uresničeni cilji v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju
po skupinah sodelujočih
91 Tabela 4: Uresničeni cilji v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju
po skupinah sodelujočih
118 Table 5: Participating countries´ level of system and policy integration
119 Table 6: Subjects addressing Special and inclusive education
in the curriculum for the initial education for the core staff
in centre-based settings in the selected countries
121 Table 7: The main characteristic of CPD for ECEC staff in the selected
countries
124 Table 8: Training programs and ASD-specific CPD providers
in the selected countries
139 Tabela 9: Prevladujoče institucionalne ureditve v PVV v sodelujočih
državah (na podlagi podatkov, pridobljenih z vprašalnikom, in podatkov
Evropske komisije/EACEA/Eurydicea, 2019), z zapisom v nacionalnem
jeziku in s slovenskim prevodom
140 Tabela 10: Zahtevana minimalna stopnja izobrazbe in naziv za jedrne
strokovne delavce v prevladujočih institucionalnih ureditvah (na podlagi
podatkov iz vprašalnika in Evropske komisije/EACEA/Eurydica, 2019),
z zapisom v nacionalnem jeziku in s slovenskim prevodom
9