Page 8 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: medsebojni vplivi raziskovanja in prakse. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2021. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 8
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: medsebojni vpliv r aziskovanja in pr akse
Marjanca Ajša Vižintin
73 O migracijah v šoli: od izseljensko-priseljenske perspektive
do življenjskih zgodb
Katarina Grom
91 Zagotavljanje višje kakovosti razvijanja pismenosti z vidika
vertikalnega povezovanja predopismenjevalnih spretnosti
med Kurikulumom za vrtce in Učnim načrtom za slovenščino
111 Socialni in čustveni vidiki (raznolikosti) v vzgoji in izobraževanju
Igor Peras, Tina Pivec
113 Vizualno in besedilno spletno nasilje v osnovni in srednji šoli:
vloga različnih psihosocialnih dejavnikov
Tina Pivec, Ana Kozina
139 Medvrstniško nasilje med študentkami in študenti: vloga kazalnikov
pozitivnega razvoja mladih
Špela Javornik, Pascale Emily Pečnik
157 Vloga socialno-ekonomskega statusa pri državljanskih aktivnostih
osmošolcev v Sloveniji (Sekundarna analiza ICCS 2016)
Jasmina Mirčeva, Mirna Macur
173 Prispevek k proučevanju besedilnih spretnosti mladih v Sloveniji
189 Učenje in poučevanje
Nina Žavbi, Alida Bevk
191 Govorne prvine pri osnovnošolskem pouku retorike
Tanja Rupnik Vec, Mojca Suban
205 Kako formativno spremljanje pri pouku matematike vpliva
na matematično znanje in doživljanje kompetentnosti za učenje
matematike?
Andrej Kirbiš, Monika Lamot
223 Izobrazba, splošna stališča do cepljenja ter namera za cepljenje
proti gripi in covidu-19 v Sloveniji: analiza štirih anketnih vzorcev
Igor Peras, Manja Veldin, Ana Kozina, Maša Vidmar, Tina Pivec
241 Učitelji v obdobju prve razglasitve epidemije COVID-19:
analiza psihološkega delovanja in viri podpore
8
Marjanca Ajša Vižintin
73 O migracijah v šoli: od izseljensko-priseljenske perspektive
do življenjskih zgodb
Katarina Grom
91 Zagotavljanje višje kakovosti razvijanja pismenosti z vidika
vertikalnega povezovanja predopismenjevalnih spretnosti
med Kurikulumom za vrtce in Učnim načrtom za slovenščino
111 Socialni in čustveni vidiki (raznolikosti) v vzgoji in izobraževanju
Igor Peras, Tina Pivec
113 Vizualno in besedilno spletno nasilje v osnovni in srednji šoli:
vloga različnih psihosocialnih dejavnikov
Tina Pivec, Ana Kozina
139 Medvrstniško nasilje med študentkami in študenti: vloga kazalnikov
pozitivnega razvoja mladih
Špela Javornik, Pascale Emily Pečnik
157 Vloga socialno-ekonomskega statusa pri državljanskih aktivnostih
osmošolcev v Sloveniji (Sekundarna analiza ICCS 2016)
Jasmina Mirčeva, Mirna Macur
173 Prispevek k proučevanju besedilnih spretnosti mladih v Sloveniji
189 Učenje in poučevanje
Nina Žavbi, Alida Bevk
191 Govorne prvine pri osnovnošolskem pouku retorike
Tanja Rupnik Vec, Mojca Suban
205 Kako formativno spremljanje pri pouku matematike vpliva
na matematično znanje in doživljanje kompetentnosti za učenje
matematike?
Andrej Kirbiš, Monika Lamot
223 Izobrazba, splošna stališča do cepljenja ter namera za cepljenje
proti gripi in covidu-19 v Sloveniji: analiza štirih anketnih vzorcev
Igor Peras, Manja Veldin, Ana Kozina, Maša Vidmar, Tina Pivec
241 Učitelji v obdobju prve razglasitve epidemije COVID-19:
analiza psihološkega delovanja in viri podpore
8