Page 41 - Barbara Japelj Pavešić. 2020. Nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji: zagotavljanje varnega in vzpodbudnega učnega okolja. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 16
P. 41
Nikoli ali skoraj nikoli Včasih Pogosto ali skoraj vedno

Problemi medvrstniškega nasilja 18,0 %
13,2 %
Ženske 38,6 % 43,4 % 16,6 %
Moški
Skupaj 43,3 % 43,5 % 18,2 %
11,7 %
Ženske 40,0 % 43,4 % 16,3 %
Moški
Skupaj Izrečeni vzgojni ukrepi 12,2 %
8,1 %
Ženske 38,2 % 43,7 % 11,0 %
Moški
Skupaj 47,0 % 41,3 % 6,1 %
3,1 %
Ženske 40,7 % 43,0 % 5,2 %
Moški
Skupaj Drugi problemi v medsebojnih odnosih

41,9 % 45,9 %

46,3 % 45,6 %

43,2 % 45,8 %

Način poučevanja in metode dela

60,1 % 33,8 % 41

63,0 % 33,9 %

60,9 % 33,8 %

Slika 4a: Poročanje ravnateljev OŠ o pogostosti vzrokov za nasilje
učencev nad učitelji
Ravnatelji osnovnih šol so v svojem poročanju precej usklajeni z učitelji in pro-
bleme medvrstniškega nasilja prav tako prepoznavajo kot najpogostejši vzrok
med navedenimi (slika 4a). Čeprav iz podatkov ne moremo vedeti, sklepamo,
da bi se odgovori verjetno lahko nanašali na primere, ko učiteljevo reševanje
medvrstniškega nasilja privede do nasilnega vedenja učencev do učitelja. Sle-

rezultati po vsebinskih sklopih zbranih podatkov
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46